|
Marketing - A hatékony Internet Marketing módszerei és
titkai.
A
marketing tervezéstől egészen a milliós nyereségekig.
Ez a weboldal semmi másról nem szól, mint arról:
Hogy Ön, miként állíttathat, vagy állíthat fel saját erőből, minimális
költségen egy meglepő mértékben nyereséges Internet-vállalkozást, amely
a megfelelő marketing munka elvégeztével valódi online bevételeket produkál,
százezres, akár milliós nyereséget, emberi kéz érintése nélkül, napról
nappalra, hétről hétre, hónapról hónapra.
Hello,
A nevem Schlingloff Sándor és őszintén örülök, hogy találkoztunk. Mivel
pontosan tudom, hogy a következő perceknek milyen jelentősége lehet
az Ön üzleti jövőjében szeretném egyrészt elmondani, hogy menyire
megtisztel a figyelme és a téma iránti érdeklődése, másrészt biztosítani
afelől, hogy a következő oldalakon rendkívüli eredményességgel működő,
a világpiacon is újdonságnak számító marketing stratégiákat talál. Az
információkat és megoldásokat, olyan módon feldolgozva kapja készhez,
hogy Ön, egy már működő üzlet esetében, vagy akár egy vadonatúj üzleti
koncepció felállításánál egyaránt profitálhat velük, legyen az egyéni-,
kis- vagy középvállalkozás.
Cikkeink a jelenleg használt leghatékonyabb Internet marketing-módszereket
és elveket tárgyalják, és tanítják közérthető egyszerűséggel. Mivel milliós,
nagyon valóságos profitlehetőségekről van szó, mindvégig komoly vállalkozói
hozzáállásról, és időnként sok-sok munkáról fogok beszélni. Ugyanakkor
olyan marketing megoldásokat nézünk át teljes részletességgel, amelyek
révén az üzlete anélkül produkálhatja a várt eredményt, hogy az idején
és energiáján kívül bármilyen jelentősebb befektetést kellene tennie!
(Amennyiben pont az idő az, aminek szűkében van, megnézzük azt is, hogyan
tudja ezt minimális költségen mások idejével kiváltani.)
Ennek az marketing anyagnak összeállításánál az egyik elsődleges szempont
az volt, hogy a kapott információ mindenképpen megoldásértékű legyen.
Pontosan tudom, hogy a végső követelmény egy online üzlettel szemben is
az eredményesség, az üzlet által realizált konkrét nyereség. Éppen ezért
nekem, az általam tárgyalt értékesítési és marketing koncepciókkal szemben
a kivitelezhetőség, a gyors és egyszerű megvalósíthatóság az egyik fő
elvárásom.
Mi értelme jól hangzó, akár zseniális marketing koncepciókról írni, ha
azok az Ön számára kivitelezhetetlenek? A gyakorlati haszna, mindenképpen
csekély volna.
Az én célom, az Ön online vállalkozásának a nyereségessége érdekében
azonnal alkalmazható, akár kész, vagy a lehetőségeknek megfelelően előkészített
konkrét marketing megoldásokat nyújtani. Ennek a törekvésnek az eredményeként,
egy maroknyi kiváló szakember segítségével, olyan rendszert állítottam
össze, mely a tanított értékesítési szemlélet és módszertan mellet,
többek között a rendelkezésére bocsát egy teljes értékesítési weboldalt
(Ön felállíthatja a saját weboldalát, ennek az oldalnak a mintájára. Ehhez
Ön minden "alapanyagot" megkap.) Díjtalanul a rendelkezésére
bocsát egy teljes Marketing Szoftverrendszert, egy tipikus értékesítési
folyamat alapvető elemeit, és valójában mindent, ami egy eredményes online
vállalkozás felállításához szükséges.
Amennyiben Ön egy "Hogyan gazdagodjunk meg gyorsan és egyszerűen!"
programot keres, csalódást kell, hogy okozzak. Én csak arról tudok
beszélni, hogyan lehet eredményesen, azaz nyereségesen felvinni egy vállalkozást
az Internetre. Nem ismerek egyetlen olyan csodamódszert sem, amely egyik
napról a másikra meghozná Önnek a NAGY és CSODÁLATOS SIKERT.
Az
általunk tárgyalt marketing szemlélet és módszertan használatával a vállalkozásaink
200/1 és 100/1 közötti vásárlási arányokat produkálnak az oldalaink látogatottságára
vetítve. A weboldalon történő rendelésről és fizetésről beszélek.
Valódi online bevételekről. Ha ehhez hozzáteszi azt is, hogy az Ön kereskedelmi
weboldalának, miközben kizárólag a hazai piacon értékesít, lehet napi
akár több ezer látogatója, és még azt is hozzáteszi, hogy a megfelelő
marketing szemlélettel az Ön vevőinek megközelítőleg 40%-a törzsvevőjévé
válik, és hogy a látogatók 10-25%-a folyamatosan kapcsolatban marad
Önnel, akkor egy elég jelentős potenciálról beszélünk.
Ön ezen az oldalon tehát, a következő témakörökben szerezhet megoldás
értékű információkat:
- Termékpolitika.
Melyek azok a cikkek, termék, vagy szolgáltatás fajták, amikkel minden
bizonnyal sikert arat a világhálón, és melyek azok, amelyekkel küszködésre
van ítélve? Hogyan duplázhatja meg a bevételét a meglévő vevőkörével?
Egy titok, amire Ön is rájöhetett volna.
- A
100%-os siker TITKA. Azt árulni, amit a vevő meg AKAR vásárolni.
Módszerek arra, hogyan derítheti ki, mint is akarnak a vevők.
- Weboldal
készítési stratégiák. Miként lehet
egy olcsó és egyszerű webmegjelenés marketing szempontból hatékonyabb,
mint egy "kifinomult" és igen költséges megoldás, avagy Önnek
akkor van "megfelelő" weboldala, ha az képes elvezetni az
érdeklődőit a vásárláshoz!
- A
leghatékonyabb látogatottság növelő stratégiák. Közel egy tucat
marketing módszer arra, hogy látogatók százait és ezteit vonzza a weboldalára,
mégpedig egyetlen forint kiadás nélkül (...és a banner hirdetés nincs
köztük.)
- Amit
100 szörföző közül 99 keres és meg AKAR kapni, és ami egyben az
egyetlen dolog, ami tekintélyt építhet Önnek.
- Amit
a nagyok közül is csak kevesen csinálnak - TESZTELÉS. A jó ötletek
nagyszerűek, a logikus következtetések szükségesek, de valódi eredmények
nélkül az egész csak nagyon keveset ér. Tökéletesítés az optimális eredményességig.
- A
szövegírás művészete. Ha Ön nem mondja
el, magától senki sem jön rá. A vevők többnyire nem gondolatolvasók.
Az ajánlat ereje, avagy Önnek kínálnia KELL!
- Vállalkozóból
rabszolga, rabszolgából szabad üzletember. Az online vállalkozás
magas művészete. Az a mód, ahol Önnek pénze és ideje egyszerre lehet.
- Egyszeri
látogatókból törzsvevők. A nagy erőfeszítés az, hogy egyszer az
oldalára csalogassa a lehetséges vevőjét. A nagy veszteség pedig az,
ha egyszer már ott volt, és többet nem is jön vissza.
- Taktikák
minden helyzethez, avagy "marketing trükkök" ömlesztve.
- A
leggyakrabban feltett kérdések.
- A
leggyakrabban elkövetett hibák. Hogy Önnek ne keljen őket elkövetnie.
Szóval ez nem egy "Hogyan gazdagodjunk meg gyorsan és egyszerűen!"
kurzus, még akkor sem, hogy ha lehetőségek valódisága és lelkesítő volta
miatt néhol mégis úgy hangozna. Nem is egy unalmas marketingelemzés, amely
érthetetlen mérőszámok és statisztikák mögül ad olyan tanácsokat, amely
legfeljebb néhány nagyvállalatnak jelent releváns információt.
Az
első lépéstől az utolsóig végigvesszük az eredményes Online Marketing
teendőit és technikáit, mégpedig olyan alapossággal tárgyalva az egyes
témaköröket, hogy mindenfajta előképzettség nélkül, számítógépes, vagy
jelentősebb Internetes ismeretek nélkül is sikeresen alkalmazhatja az
olvasottakat.
Ha
a megvalósításhoz elengedhetetlen, igyekezni fogunk a kezébe adni minden
ahhoz szükséges eszközt, marketing szoftvert, vagy egyéb megoldásértékű
információt.
Még
egy megjegyzés: Az a marketing szemlélet, amit tárgyalunk, a világ
jelenleg leghatékonyabb értékesítési módjait és azok részletes módszertanát
tanítja. Meg vagyok győződve, hogy még akkor is, ha Ön "csak"
offline készül értékesíteni, rendkívül hasznos lesz Önnek, szinte
minden, amit az oldalainkon olvashat.
Marketing:
A
marketing tervtől a soha nem várt nyereségig.
Továbbá Ön értékes információt talál a következő témákban: - Az Internet
Marketingről általában. - A leghatékonyabb marketing stratégiák. - Termékpolitika.
- A 100%-os siker TITKA. - Weboldal készítési stratégiák. - Amit 100 szörföző
közül 99 keres és meg AKAR kapni, és az egyetlen, ami tekintélyt építhet
Önnek. - Amit a nagyok közül is csak kevesen csinálnak - Az üzleti terv
TESZTELÉSE. - A szövegírás művészete. -Marketing - Vállalkozóból rabszolga,
rabszolgából üzletember. - Egyszeri látogatókból törzsvevők. - Taktikák
minden helyzethez, avagy "trükkök" ömlesztve - A leggyakrabban
feltett kérdések. - Üzleti terv - üzleti terv készítés- "üzleti terv"
- Üzleti tervek - üzleti terv lépésről lépésre - üzleti terv - üzleti
vállalkozás terve - üzleti terv készítése - hogyan marketing terv - Üzleti
terv magas fokon. Tervezés, de hogyan?
- Marketing -
|
|