Főoldal
Főoldal
 



  
Marketing Stratégia - A hatékony Internet Marketing módszerei és titkai.

A marketing stratégia tervezésétől egészen a milliós nyereségekig.

Ez a weboldal semmi másról nem szól, mint arról:
Hogy Ön, miként állíttathat, vagy állíthat fel saját erőből, minimális költségen egy meglepő mértékben nyereséges Internet-vállalkozást, amely a megfelelő marketing stratégia alkalmazásával valódi online bevételeket produkál, százezres, akár milliós nyereséget, emberi kéz érintése nélkül, napról nappalra, hétről hétre, hónapról hónapra.

Hello,
A nevem Schlingloff Sándor és őszintén örülök, hogy találkoztunk. Mivel pontosan tudom, hogy a következő perceknek milyen jelentősége lehet az Ön üzleti jövőjében szeretném egyrészt elmondani, hogy menyire megtisztel a figyelme és a téma iránti érdeklődése, másrészt biztosítani afelől, hogy a következő oldalakon rendkívüli eredményességgel működő, a világpiacon is újdonságnak számító marketing stratégiákat talál. Az információkat és megoldásokat, olyan módon feldolgozva kapja készhez, hogy Ön, egy már működő üzlet esetében, vagy akár egy vadonatúj üzleti koncepció felállításánál egyaránt profitálhat velük, legyen az egyéni-, kis- vagy középvállalkozás.

Cikkeink a jelenleg használt leghatékonyabb Internet marketing stratégia módszereit és elveit tárgyalják, és tanítják közérthető egyszerűséggel. Mivel milliós, nagyon valóságos profitlehetőségekről van szó, mindvégig komoly vállalkozói hozzáállásról, és időnként sok-sok munkáról fogok beszélni. Ugyanakkor olyan marketing stratégiákat nézünk át teljes részletességgel, amelyek révén az üzlete anélkül produkálhatja a várt eredményt, hogy az idején és energiáján kívül bármilyen jelentősebb befektetést kellene tennie! (Amennyiben pont az idő az, aminek szűkében van, megnézzük azt is, hogyan tudja ezt minimális költségen mások idejével kiváltani.)

Ennek az marketing stratégiának az összeállításánál az egyik elsődleges szempont az volt, hogy a kapott információ mindenképpen megoldásértékű legyen. Pontosan tudom, hogy a végső követelmény egy online üzlettel szemben is az eredményesség, az üzlet által realizált konkrét nyereség. Éppen ezért nekem, az általam tárgyalt értékesítési és marketing stratégiával szemben a kivitelezhetőség, a gyors és egyszerű megvalósíthatóság az egyik fő elvárásom.

Mi értelme jól hangzó, akár zseniális marketing stratégiákról és koncepciókról írni, ha azok az Ön számára kivitelezhetetlenek? A gyakorlati haszna, mindenképpen csekély volna.

Az én célom, az Ön online vállalkozásának a nyereségessége érdekében azonnal alkalmazható, akár kész, vagy a lehetőségeknek megfelelően előkészített konkrét marketing megoldásokat nyújtani. Ennek a törekvésnek az eredményeként, egy maroknyi kiváló szakember segítségével, olyan rendszert állítottam össze, mely a tanított értékesítési szemlélet és módszertan mellet, többek között a rendelkezésére bocsát egy teljes értékesítési weboldalt (Ön felállíthatja a saját weboldalát, ennek az oldalnak a mintájára. Ehhez Ön minden "alapanyagot" megkap.) Díjtalanul a rendelkezésére bocsát egy teljes Marketing Szoftverrendszert, egy tipikus értékesítési folyamat alapvető elemeit, és valójában mindent, ami egy eredményes online vállalkozás felállításához szükséges.

Amennyiben Ön egy "Hogyan gazdagodjunk meg gyorsan és egyszerűen!" programot keres, csalódást kell, hogy okozzak. Én csak arról tudok beszélni, hogyan lehet eredményesen, azaz nyereségesen felvinni egy vállalkozást az Internetre. Nem ismerek egyetlen olyan csodamódszert sem, amely egyik napról a másikra meghozná Önnek a NAGY és CSODÁLATOS SIKERT.

Az általunk tárgyalt marketing stratégia és módszertan használatával a vállalkozásaink 200/1 és 100/1 közötti vásárlási arányokat produkálnak az oldalaink látogatottságára vetítve. A weboldalon történő rendelésről és fizetésről beszélek. Valódi online bevételekről. Ha ehhez hozzáteszi azt is, hogy az Ön kereskedelmi weboldalának, miközben kizárólag a hazai piacon értékesít, lehet napi akár több ezer látogatója, és még azt is hozzáteszi, hogy a megfelelő marketing szemlélettel az Ön vevőinek megközelítőleg 40%-a törzsvevőjévé válik, és hogy a látogatók 10-25%-a folyamatosan kapcsolatban marad Önnel, akkor egy elég jelentős potenciálról beszélünk.

Ön ezen az oldalon tehát, a következő témakörökben szerezhet megoldás értékű információkat:

  • Termékpolitika. Melyek azok a cikkek, termék, vagy szolgáltatás fajták, amikkel minden bizonnyal sikert arat a világhálón, és melyek azok, amelyekkel küszködésre van ítélve? Hogyan duplázhatja meg a bevételét a meglévő vevőkörével? Egy titok, amire Ön is rájöhetett volna.
  • A 100%-os siker TITKA. Azt árulni, amit a vevő meg AKAR vásárolni. Módszerek arra, hogyan derítheti ki, mint is akarnak a vevők.
  • Weboldal készítési stratégiák. Miként lehet egy olcsó és egyszerű webmegjelenés a marketing stratégia szempontjából hatékonyabb, mint egy "kifinomult" és igen költséges megoldás, avagy Önnek akkor van "megfelelő" weboldala, ha az képes elvezetni az érdeklődőit a vásárláshoz!
  • A leghatékonyabb látogatottság növelő stratégiák. Közel egy tucat marketing stratégia arra, hogy látogatók százait és ezteit vonzza a weboldalára, mégpedig egyetlen forint kiadás nélkül (...és a banner hirdetés nincs köztük.)
  • Amit 100 szörföző közül 99 keres és meg AKAR kapni, és ami egyben az egyetlen dolog, ami tekintélyt építhet Önnek. 
  • Amit a nagyok közül is csak kevesen csinálnak - TESZTELÉS. A jó ötletek nagyszerűek, a logikus következtetések szükségesek, de valódi eredmények nélkül az egész csak nagyon keveset ér. Tökéletesítés az optimális eredményességig.
  • A szövegírás művészete. Ha Ön nem mondja el, magától senki sem jön rá. A vevők többnyire nem gondolatolvasók. Az ajánlat ereje, avagy Önnek kínálnia KELL!
  • Vállalkozóból rabszolga, rabszolgából szabad üzletember. Az online vállalkozás magas művészete. Az a mód, ahol Önnek pénze és ideje egyszerre lehet.
  • Egyszeri látogatókból törzsvevők. A nagy erőfeszítés az, hogy egyszer az oldalára csalogassa a lehetséges vevőjét. A nagy veszteség pedig az, ha egyszer már ott volt, és többet nem is jön vissza.
  • Taktikák minden helyzethez, avagy "marketing stratégiák" ömlesztve.
  • A leggyakrabban feltett kérdések.
  • A leggyakrabban elkövetett hibák. Hogy Önnek ne keljen őket elkövetnie.


Szóval ez nem egy "Hogyan gazdagodjunk meg gyorsan és egyszerűen!" kurzus, még akkor sem, hogy ha lehetőségek valódisága és lelkesítő volta miatt néhol mégis úgy hangozna. Nem is egy unalmas marketingelemzés, amely érthetetlen mérőszámok és statisztikák mögül ad olyan tanácsokat, amely legfeljebb néhány nagyvállalatnak jelent releváns információt.

Az első lépéstől az utolsóig végigvesszük az eredményes Online Marketing Stratégia teendőit és technikáit, mégpedig olyan alapossággal tárgyalva az egyes témaköröket, hogy mindenfajta előképzettség nélkül, számítógépes, vagy jelentősebb Internetes ismeretek nélkül is sikeresen alkalmazhatja az olvasottakat.

Ha a megvalósításhoz elengedhetetlen, igyekezni fogunk a kezébe adni minden ahhoz szükséges eszközt, marketing szoftvert, vagy egyéb megoldásértékű információt.

Még egy megjegyzés: Az a marketing stratégia, amit tárgyalunk, a világ jelenleg leghatékonyabb értékesítési módjait és azok részletes módszertanát tanítja. Meg vagyok győződve, hogy még akkor is, ha Ön "csak" offline készül értékesíteni, rendkívül hasznos lesz Önnek, szinte minden, amit az oldalainkon olvashat.

Olvasson többet a "Marketing Stratégia" témájáról : A marketing stratégiától a soha nem várt nyereségig.


Továbbá Ön értékes információt talál a következő témákban: - Az Internet Marketing stratégiáiról általában. - A leghatékonyabb marketing stratégiák. - Termékpolitika. - A 100%-os siker TITKA. - Weboldal készítési stratégiák. - Amit 100 szörföző közül 99 keres és meg AKAR kapni, és az egyetlen, ami tekintélyt építhet Önnek. - Amit a nagyok közül is csak kevesen csinálnak - Az üzleti terv TESZTELÉSE. - A szövegírás művészete. -Marketing stratégia - Vállalkozóból rabszolga, rabszolgából üzletember. - Egyszeri látogatókból törzsvevők. - Taktikák minden helyzethez, avagy "trükkök" ömlesztve - A leggyakrabban feltett kérdések. - Üzleti terv - üzleti terv készítés- "üzleti terv" - Üzleti tervek - üzleti terv lépésről lépésre - üzleti terv - üzleti vállalkozás terve - üzleti terv készítése - hogyan marketing stratégia - Üzleti terv magas fokon. Tervezés, de hogyan?
- Marketing stratégia-

 
 





Hírlevelünkkel Ön az elsők között lehet...
akik a leghatékonyabb marketing technikákat alkalmazzák!


Cikkeinkben hónapról hónapra a legjelentősebb Internet Marketing Stratégiákról adunk tájékoztatást és közérthető leírást.
Ha esetleg még nem regisztrált "Az eredményes Online Marketing" című havi hírlevelünkre kérem, most feltétlenül tegye meg!


Ez egy bizalmasan kezelt levelezőlista, amely semmilyen körülmények között nem kerül más kezekbe. Ha valaha szeretné, Ön bármikor kijelentkezhet a listáról. Regisztráljon MOST! Az üzlete múlhat rajta.



Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:

(Pl: kovacs@hotmail.com helyes,
de kovács@hotmail ,vagy kovács NEM HELYES!)


 Hírlevél! Kérem, EGYSZER kattintson a gombra odafönt!