Konzultáció:
Beszéljünk az
Ön nyereségéről!


Ha Internet Marketingről beszélünk, én valójában egyetlen egy dologra gondolok, mégpedig az Ön konkrét nyereségére. Nem valamilyen hosszú távon realizálódó, többszörösen közvetett eredményre, hanem szinte azonnali eladásokra, jelentős, költséghatékonyan jelentkező többletbevételre. A piaci pozíciójára gondolok arra, hogy a célközönsége előtt nem csak ismertté, de elismertté is válhat.


Tapasztalat és Kreativitás az Ön szolgálatában

A POM eBook révén megszerzett és már birtokolt tudással Ön hozzáértővé válik. Annak a néhány ezreléknek a tagjává, akik tudják, hogy miről is szól az Internet Marketing. Ugyanakkor a tudás önmagában még nem feltétlenül teszi Önt egyik pillanatról a másikra gyakorlott marketingessé, vagy virtuóz ötletgyártóvá. Ez az a pont ahol rengeteg időt és pénzt takaríthat meg azzal, hogy bevon egy szakembert. Az elméletet, az Ön konkrét helyzetét figyelembe véve gyakorlatba kell ültetni. Mindemellett sokszor nem is elég csak szolgai módon alkalmazni a módszereket, de egyfajta kreativitással, ötletességgel kell azt megtenni. Az a bizonyos "kis plusz" tehet egy átlagos koncepciót zseniálissá. Ez az amiben én magam is örömmel segítek Önnek.

FONTOS! A POM eBook-kal együtt Ön megszerez 1/2 óra DÍJMENTES telefonos konzultációt is 17.500 Ft+Áfa azaz 21.000 Ft értékben.

Habár fél óra nem elég mindenre, meg fog lepődni, hogy milyen sok fontos és értékes tanácsot kaphat akár néhány perc alatt is. Annak érdekében, hogy ez a beszélgetésünk hatékony lehessen, Ön e-mailben megadhatja nekem a weboldala címét és előre meghatározhatja a főbb kérdéseit is, hogy aztán maga a konzultáció már csak a lényegről szólhasson. (Hosszabb anyagok átolvasását és értékelését azonban kizárólag a konzultációs idő rovására tudom elvállalni.)

Amennyiben úgy ítéli hogy most, vagy a későbbiekben további konzultációs segítségre is szüksége lesz, kérem feltétlenül olvasson tovább!

Semmi egyebet nem tehetek tehát, mint az Ön szolgálatába állítani a tapasztalatomat, az ötleteimet és kreativitásomat... valójában ez nem is olyan kevés. A konzultáció, az információ alkalmazásában elkövethető hibák és tévutak fényében rendkívül értékes segítség.

"Egyetlen óra alatt többet tanultam, mint két hónap alatt amikor csak magunkban próbálkozunk...

...ezzel a bevételünk meg fog sokszorozódni, úgyhogy megéri bármennyi pénzt is belefektetni..."

Amikor az ember benne van egy munkában, egyszerűen belevakul a feladatba. Nem látja a saját hibáit. Mindent beletett, minden benn van ami szerinte jó...

Azt hisszük kész vagyunk és közben gyakorlatilag a nullánál állunk. Most láttunk meg jónéhány területet amit mindenképpen érdemes kidolgozni ...most kezdhetünk igazán hozzá.

Szilágyi Tamás www.casinoacademia.hu szilagyit@drmatrixbank.hu



Az eredményeknek ára van
- nehéz döntéseket kell hozni

Az Internet legalább 98%-os teljesítményt követel. Nem számíthatunk 50%-os teljesítmény mellett 50%-os eredményekre. Ha Ön nem a megfelelő dolgot csinálja az eredmények a nullához fognak közelíteni. Sokan sajnos elég naivak ahhoz, hogy elhiggyék, hogy csak csinálni kell valamit, akármit és az eredmények lavinaként elborítják őket. Ön minden bizonnyal józanul és felelősen tekint az Internet lehetőségeire. Ön nagy valószínűséggel a megfelelő döntéseket fogja meghozni és így a megfelelő dolgokat fogja csinálni...

  • Mindemellett számtalanszor beleütközök egyfajta üzleti szentimentalizmusba, amely nem hajlandó eldobni a régi, már bizonyítottan rosszul működő megoldást sem, csak azért, mert "...már annyi energia, pénz benne van... nem dobhatom el" vagy "...annyira megkedveltem" vagy "...hátha mégis működni fog".
  • Előfordulhat hogy nehezünkre esik a tanultakat a saját helyzetünkre adaptálni. A legjobb igyekezetük ellenére is csak erőltetett, oda nem illő megoldásokra jutnak, holott egyetlen karnyújtásnyira, mindössze néhány jó ötletnyire vagyunk az igazán győztes koncepciótól.
  • Egy további, gyakori hiba a "Hol kezdjek hozzá?" dilemmája. Szörnyű weboldalakon szinte SEMMI nem változik, mert a tulajdonos nem tudja eldönteni, hol is álljon neki. Máskor ugyan történik változás, de nem a megfelelő sorrendben. Valami olyasmit javítanak ki először ami szinte nulla hatással bír a bevételekre és amit ráért volna a legvégén megváltoztatni. Azt a néhány egyszerű lépést pedig, amivel azonnal jönne a pénz nem teszik meg.
  • Sokan azt remélik, hogy negyed- és félmegoldások is biztosítani fogják a nagy áttörést. Legtöbbször hiába! Félmegoldások még fél eredményt sem biztosítanak! Az Internet bizonyos értelemben egy nehezebb piac, mint bármely másik. Önnek az egyetlen esélye az, ha valóban kiszolgálja a célpiacát. Megfelelő módon kommunikált, valódi megoldásokat kell nyújtania. A jó hír viszont az, hogy Ön ezt garantáltan meg tudja tenni.



A fő kérdés ez:
Mennyire hatékonyan ülteti át az elméletet a gyakorlatba, mennyire lesz képes a tanultakat a saját helyzetére, vállalkozására adaptálni?


Ezen a ponton nagyon sokat segíthet a hozzáértő, külső szemlélő objektivitása. Valójában minden további szolgáltatásunk ebben nyújt Önnek különböző szinten segítséget. Ezek a szolgáltatások a következők:

1. Hatékony Megvalósítás
Arra is van lehetőség, hogy velem vagy, amennyiben én nem tudom elvállalni egy általam javasolt partnerünkkel készíttesse el a weboldalát, annak egyes részeit, vagy akár a teljes rendszerét. A célszerűen igébnybevehető szolgáltatások:
- értékesítési szöveg írás
- értékesítési szöveg marketing szempontból való lektorálása, illetve átírása
- piacépítési, értékesítési és ajánlati rendszerek felállítása ill. automatizálása


2. Műhelygyakorlat és csoportos konzultáció
Egy egész napos, 20-30 fős rendezvényen találkozva, a többi résztvevővel együtt megnézhetjük az Ön weboldalát, illetve átbeszélhetjük az üzleti koncepcióját konkrét javaslatokat téve, sőt megoldásokat adva. Az ilyen műhelygyakorlatok páratlan ereje abban van, hogy egy hozzáértő közönség észrevételeinek teljes erejét kihasználva gondolkozhatunk együtt. El sem hiszi, hogy mennyit lehet tanulni egymás hibáiból, és mennyit lehet profitálni mások Önnek adott ötleteiből.


3. Konzultáció
Személyes és telefonos konzultációk esetében az Ön helyébe, a tulajdonos helyébe helyezem magam, és pont ugyanazt a tanácsot adom Önnek, amit a saját üzletemmel is tennék. Ez a fajta segítség rendkívül hatékony lehet.

  • Megoldást találunk arra, hogy miként építhet ki egy állandó piacot.
  • Ki tudjuk deríteni, hogy miért nem vásárolnak weboldalának látogatói.
  • Meg tudom Önnek mondani, hogyan tudja a többszörösére növelni a weboldala látogatottságát azzal, hogy optimális hatékonysággal alkalmazza a megfelelő módszereket.
  • Meg tudom Önnek mondani, hogyan kell kínálnia termékeit és szolgáltatásait ahhoz, hogy a lehetséges vevői meg is vegyék.
  • Segítek Önnek olyan címeket, alcímeket és szövegeket írni, amelyek valóban kiszolgálják a vevőit, és valóban értékesítenek.

Néhány óra alatt sok százezer forint értékű megoldást kaphat:

  • 2 óra konzultáció elegendő lehet egy teljes üzleti koncepció felállítására, az alapvető pozicionálás elkészítésére, a fő értékesítési folyamat megtervezésére és a legfontosabb címek, alcímek megírására is. Ha rendelkezik megfelelő kivitelező gárdával, vagy saját maga végzi el a munkát, ez alapján a teljes rendszerét felállíthatja.
  • 10 óra konzultációval az internetes siker teljes folyamatán végigkísérhetem Önt. Az első lépéstől az utolsóig, a weboldal felállításától, a népszerűsítésen át az eredmények optimalizálásáig mindvégig a megfelelő segítséget kaphatja. Mindez, a konkrét kivitelezést leszámítva, garantált eredményeket jelent Önnek.



Hogyan is zajlik egy konzultáció?

A konzultációs beszélgetések miközben egyfelől rendkívül összpontosítottak és hatékonyak, másfelől mégis nagyon kellemes, oldott hangulatban zajlanak. Úgy gondolom, hogy ez a közvetlenség és fesztelenség teljes mértékig szükséges a megfelelő kreativitáshoz.

  • Konzultáción Ön szabadon kérdezhet az Internet Marketing témájában, és én a legjobb tudásom szerint, azonnal készpénzre váltható válaszokat adok Önnek. Ön felteheti kérdéseit akár a saját vállalkozásával, konkrétan a weboldalával, a terveivel, vagy a lehetőségeivel kapcsolatban. Válaszaimban "veszteségekre" való tekintet nélkül, a leghatékonyabb megoldásokat fogom Önnek javasolni. Valódi, tanácsokról beszélünk, konkrétan az Ön üzletére alkalmazott megoldásokról, amiket még aznap elkezdhet készpénzre váltani.
  • Amennyiben Ön kéri azonnal elkezdhetjük meg is valósítani azt amiről beszélünk. Megírjuk az adott szöveget, pozicionálunk, tervezünk, illetve megcsináljuk mindazt, amit ott helyben lehet és érdemes.
  • Van viszont valami, ami mindezeknél értékesebb.
    A külső szemlélő objektivitása. Ha Önnek nem is lesz kérdése, nekem nagyon sok kérdésem van. Egy óra alatt át tudjuk világítani az Ön vállalkozását úgy, hogy a legfőbb profitcsökkentő tényezőket garantáltan felismerhetjük és orvosolhatjuk. Legtöbbször csak rá kell néznem egy weboldalra és azonnal meg tudom mondani hogy mi a baj vele és hogy miként lehet nagyságrendeket javítani a hatékonyságán.
  • A konzultáció szintjén akár személyes akár telefonos konzultációról van szó, abban is tudok Önnek segíteni, hogy az eBook-ból már előzőleg megszerzett információkat is a lehető leghatékonyabban adaptálhassa és ültethesse gyakorlatba.

    Ön ilyen módon leellenőrizheti az üzleti koncepcióját, a különböző folyamatait és teljes rendszerét, illetve megtalálja azokat a rejtett hibákat, amiket csak egy hozzáértő külső szemlélő képes észrevenni.

A konzultáció tipikus menete tehát a következő:

0. Előzetes telefonos egyeztetés alapján vagy az Öntől írásban kapott kérdések alapján felkészülök a találkozásra. Megnézem a weboldalát, elgondolkozom a kérdésein. (A hosszabb anyagok (1 A4 oldalnál több) áttanulmányozását kizárólag a konzultációs idő rovására, telefonos konzultáció díjával számolva, tudom elvállalni.)

1.
A tényleges beszélgetés elején pontosítjuk a konzultáció célját.

2.
Annak érdekében, hogy megalapozott válaszokat adhassak, illetve, hogy megfelelően együtt tudjunk gondolkozni egészen addig kérdezek, amíg ehhez rendelkezésemre nem áll a szükséges információ.

3.
Konkrét javaslatokat teszek a meghatározott cél elérésére, illetve az adott vállalkozás általános eredményességéhez szükséges teendők kapcsán, a megállapított céltól függetlenül is.
Mindeközben Ön bármikor szabadon kérdezhet és én igyekszem a lehető legcélravezetőbb válaszokat adni a kérdéseire.

5.
Amennyiben a beszélgetés során észreveszek valamilyen problémát, amely jelentősen befolyásolhatja a későbbi eredményességet, illetve felmerül bennem egy olyan lehetőség vagy ötlet, amit érdemes lehet kiaknázni, mindenképpen megemlítem.

6.
Igény szerint elkezdjük megtervezni, konkrétan megírni és megvalósítani amit lehet és érdemes.

7.
Összefoglaljuk a teendőket és megbeszéljük hogyan tovább.

Persze ez a forgatókönyv nem kényszer, mindössze egy bevált mód arra, hogy a lehető legeredményesebben töltsük az időt.



Mindenképpen érdemes beszélnünk mielőtt...

  • ...elkészítteti az új weblapját, mert lehet, hogy az elköltött sok százezer forint, a csodálatos ötlet, és a virtuóz design, néhány apróságot szem elől tévesztve, teljesen elvéti a célját.
  • ...milliós reklám kiadásokba bocsátkozik, mert miközben hirdetni szükséges, a hirdetésre költött forintok többsége csak törtrészét hozza be annak az eredménynek, amit hozhatna.
  • ...feladna egy vállalkozást, amibe már milliókat beleölt. Számos vállalkozás, mely a hagyományos offline piacon megbukott, az Interneten teljes sikert aratott. Számos online vállalkozás pedig csak azért vall kudarcot, mert a tulajdonosa egyáltalán NEM, vagy nem MEGFELELŐEN, vagy nem ELÉGSZER él a Internet Marketing lehetőségeivel.
  • ...hosszú hónapokat pazarolna el próbálkozással. Ha bizonytalan valamely lényeges területen nem érdemes "vak" próbálgatással üzleti orosz rulettet játszania. Ha sehogy nem látja egy probléma megoldását, engedje hogy segítsek. A próbálkozás nagyon költséges, a pénzét és idejét is rabolja, másrészt lehet hogy egyáltalán nem is vezet eredményre.
  • ...ha eldöntötte hogy nyit az Internet felé, de nem akar hosszú és költséges kerülőutakat bejárni. Az idő, az ütemezés rettentő fontos lehet Önnek. Rögtön egy átgondolt, professzionális koncepcióval indulni Önnek milliós többletbevételt jelenthet.
  • ...ha komoly szándékai vannak, de nem biztos benne, hogy az Ön cége számára valósak-e az online piac lehetőségei. Örömmel elbeszélgetek Önnel az Internet Marketing mikéntjéről és hogyanjáról, hogy közösen megvizsgálhassuk, az Ön valós lehetőségeit és esélyeit.
  • ...ha már mindent kipróbált, de semmi sem működött igazán, ha hónapok óta hiába próbálja fellendíteni a weblapja látogatottságát, vagy ha az esetleg látványos eredmények ellenére a bevétel csak alig-alig növekszik.

Amennyiben a felsorolt kategóriák bármelyike illik Önre, kérem ne habozzon és vegye fel velem a kapcsolatot. Ha Ön megfogadja és megvalósítja a tanácsaimat, egyetlen egy konzultáció az üzlete jellegétől függően milliókat jelenthet Önnek rendszeres többletbevételben, de ami a legfontosabb, megkímélheti Önt hosszú, költséges és egyáltalán nem veszélytelen kerülőutaktól.

 

Már csak az a kérdés, hogyan és milyen feltételekkel juthat Ön hozzá ehhez a személyre szabott támogatáshoz?

a/ Személyes Konzultáció
Jelenleg óránként 50.000 Ft+Áfa-ért adok tanácsot személyesen találkozva, ahol Önnek legalább két órát kell rendelnie, ahhoz, hogy érdemes legyen belevágnunk.
(A konzultáció az Ön által meghatározott helyen zajlik és amennyiben Budapesten kívül kell találkoznunk a utazással eltöltött időért 25.000 Ft/óra díjat számolok fel.)

Amennyiben nem feltétlenül szükséges személyesen találkoznunk mindenképpen a telefonos konzultációt javaslom.

Azt is kell mondanom Önnek, hogy a POM eBook-ban tárgyaltak, az Internet Marketing alapvető elveinek és módszereinek ismerete nélkül valójában csak akkor van értelme a konzultációnak, ha a pénz egyáltalán nem akadály Önnek. Ebben az esetben az idő többségét azzal a nehéz feladattal kell töltenünk, hogy elmagyarázom mindazt, amit a POM eBook több mint 300 oldalban taglal.


b/ Telefonos Konzultáció
Ez a konzultációs módszer a hatékonyságát tekintve semmiben sem marad el a személyes találkozásétól, sőt sokszor meghaladja azt, miközben rengeteg időt és energiát takarít meg mindkettőnknek.

Ez alapján hasonlóan kellene díjaznom, mint a személyes találkozást. Mivel az idő azonban pénz, sőt az én számomra az egyik legértékesebb is, én magam nem csak örömmel részesítem előnyben a telefonos, vagy Internet telefonos konzultációt, hanem egy kedvezőbb 35.000 Ft+Áfa/óradíj ellenében bocsátom azt a rendelkezésére


Mi a teendő, ha konzultálni szeretne?

1. Kérem töltse ki a megrendelő űrlapot az alábbi hivatkozásra kattintva!
2. A vevőszolgálatunk 24-48 órán belül adategyeztetés céljából visszahívja Önt.
3. Ön átutalja a konzultáció díját.
4. Amint az összeg beérkezett vevőszolgálatunk, személyes konzultáció esetében én magam is felhívom, hogy megbeszéljük a konzultáció részleteit, helyét, időpontját, célját, illetve hogy megtudjam mindazt, ami alapján megfelelően felkészülhetek a találkozásra.

Kérem, amennyiben meg van győződve róla, hogy szüksége vana személyes segítségemre kattintson ide és biztosítsa magának a támogatásomat.


Maradok tisztelettel szolgálatában:

 
    Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK
Kapcsolat - A véleménye fontos nekünk
www.marketingmegoldasok.hu



ui.: Amennyiben kérdése van, vagy bármivel kapcsolatban bizonytalan, a "Kapcsolat" oldalunkon írhat nekünk illetve visszahívást kérhet
. Vevőszolgálatunk örömmel áll a rendelkezésére.

uui.: Előzze meg a konkurenciáját! - Vagy a konkurenciája előzi meg Önt! 1000 weboldalból, még a nemzetközi piacon is csupán egy-kettő él az általunk tárgyalt módszerek némelyikével, azok viszont bámulatos sikereket érnek el velük. El tudja azt képzelni, hogy mit jelenthet a cégének, ha Magyarországon, az elsők között érti meg és kezdi használni az Internet Marketing valós lehetőségeit? Ma még egy nyitott terepen, békés piaci környezetben indulhat, de kérem, ne gondolja, hogy ez még sokáig így marad! Önnek kulcskérdés, hogy megelőzze a konkurenciáját! Ha a lehetséges vevői már megtalálták a megoldást valaki másnál, Önnek többszörös erőfeszítésébe és pénzébe fog kerülni, hogy visszahódítsa a klienseit. Önnek MOST az egyik legdrágább értéke az idő, az
ütemezés!

Az ablak bezárása és visszatérés a főoldalra!