Nemrég kaptam meg a gyászjelentését.

A felsorolás megdöbbentő volt. Mind a hossza mind a tartalma. Halhatatlannak hitt dicső üzletek éppúgy szerepeltek rajta mint ifjú, ígéretes kezdeményezések. Hamarosan vállalkozások százait és ezreit, a XXI. század legpusztítóbb "járványának" áldozatait temetjük.

A listán kicsik és nagyok, profik és kezdők követték egymást sorban és akkor egy pillanatra elakadt a lélegzetem...
...a legnagyobb megdöbbenésemre az Ön neve is ott volt a papíron.

Remélem csak tévedésből!

Az Internet újra meg újra áldozatokat szed. Kérlelhetetlenül növekszik és fejlődik, és e fejlődés közben egyeseket elképesztő sikerrel, másokat hanyatlással és keserves bukással jutalmaz.

Pontosan tudom, hogy mi történik. Néhány évvel ezelőtt én is átestem ezen a halálos "betegségen".

Éppen hogy csak túléltem.


Folyamatos "válság" az Interneten!

T
udomásul kell venni, hogy az internet egy olyan piac, amely hihetetlen ütemben és mértékben változik. Ez a változás, pontosabban a változáshoz való helytelen viszonyunk az, ami újra meg újra áldozatokat szed.

 
 
 
 


A változás mindig egyfajta válsággal jár.


A válságnak kétfajta hatása lehet: az egyik az összeomlás, a másik a fejlődésre való késztetés. Vagy belehalunk, vagy túlnövünk általa az eddigi korlátainkon.

A híres DOTCOM válság egyáltalán nem volt az utolsó válság a világhálón.

Sőt!

Az Internet a természeténél fogva folyamatosan válsághullámokat generál. A hullámok gyorsuló ütemben eleinte három, aztán két most másfél évente lecsapnak a partokra.
Ez azt jelenti, hogy egy adott fejlesztés életben maradási periódusa bizonyos értelemben alig több másfél évnél. Másfél évig szenzációs újdonságnak számít, azután már csak átlagosnak mondható...

A változásnak ezek az újabb és újabb hullámai a szélsőségek felé sodorják a piac résztvevőit.

Sokan elsüllyednek, de sokan fel is emelkednek.


Vannak akik nem akarnak tudomást venni a változásról, akik a hozzáállásukkal nem akarnak alkalmazkodni ehhez a körülményhez. Többnyire Ők azok akiket a hullámok maguk alá gyűrnek.

Vannak azonban olyanok is akiknek a változás egy újabb lehetőséget jelent a fejlődésre, a növekedésre. Nekik a válság "A NAGY LEHETŐSÉGET" jelenti.

Ők alig várják, hogy jöjjön és végre meglovagolhassák.



A (NEM pénzügyi) válság gyökere

Az átalakulás ami jelenleg is zajlik összetett:

1. A piac résztvevőinek az Internet Marketinggel kapcsolatos általános megértése jelentősen javult.

Önnek most már az Interneten is komoly konkurenciával kell számolnia. Sokszor olyan cégekkel, akiknek több pénze, több munkaereje és most már az Önéhez hasonló megértése is van ahhoz hogy megvalósítsa a terveit. Sőt a legbosszantóbb, hogy vannak olyan konkurensei is, akik úgy előzik meg, hogy egyáltalán nincsenek nagyobb lehetőségeik, mint Önnek, mindössze MEG IS CSINÁLJÁK azt amiről Ön esetleg CSAK BESZÉL.

Az átlagos online vállalkozót ez a konkurenciaharc állandó vesszőfutásra ítéli. Legalább egy orrhossznyival az egyre gyarapodó számú vetélytársak előtt kell maradnia.

Ma már nem kényelmes átlagos online vállalkozónak lenni. Én biztos, hogy nem akarnék ebbe a kategóriába tartozni. Amennyiben Ön sem, ez a cikk Önnek íródott.


2. A technikai lehetőségek gyorsabban nőnek, mint a képességünk, hogy kihasználjuk őket.
Aki élni tud a technikai lehetőségekkel szinte igazságtalanul nagy előnyhöz jut azzal szemben aki jó esetben csak szemléli, rosszabb esetben észre sem vette az átalakulást.

Csak a példa kedvéért: A "Megelőző csapásmérés: Bevezetés a ProAktív marketing titkaiba" c. marketing sorozat részeként, amely egyben az egyik legújabb termékem bevezető kampánya is, 3 nap alatt ~7.500-an nézték meg azt a 3 videofilmet, amely hatására lerohanták a vevőszolgálatunkat, hogy HOL?! és MIKOR?! lehet megvenni ezt az anyagot. Tették ezt úgy, hogy a részletekről gyakorlatilag még nem is tudtak semmit.

Mit akarok mondani? Azt hogy SOHA azelőtt SEMMIVEL nem tudtunk ennyi emberre ekkora hatást gyakorolni ilyen rövid idő alatt. Ne értsen félre nem a 7.500 a nagy szám, hanem az hogy szinte MINDENKI megnézte a filmeket. Gyakorlatilag 1,5 órát beszélhettem a legfontosabb érdeklődőimmel egyetlen hét előkészítéssel. Ön ezt hogy tudná megcsinálni?

A néző legfeljebb jól szórakozik, de az aki cselekszik is megelőzheti a piacát.


3. Olyan professzionális szolgálatatásokat vehetünk igénybe, amelyek hihetetlenül lerövidítik a piacra jutás és felfutás idejét.

Ennek két következménye garantáltan van.

  • Az egyik a piaci viszonyok további kiéleződése.

    Aki nő még gyorsabban növekedhet, aki pedig egy helyben toporog egyre jobban lemarad.

    Tegyük fel, hogy Önnek ma van egy zseniális ötlete. Mondjuk felfedez egy jól meghatározott igényt a piacon, amire ismer egy rendkívül jó terméket megoldásként. Még mielőtt beszerzi, megrendeli a készletét, online elindíthatja az üzletét úgy, hogy nem csak letesztelheti, hogy tényleg működőképes-e az elgondolása, de egyben be is gyűjtheti az első megrendeléseket, melyekből "előre" fedezheti a beruházásának legalább egy részét. Ráadásul Ön mindezt akár néhány hét alatt is megteheti.

    Jól hangzik, ugye?

    Mi van azonban akkor, ha ugyanezt a konkurense teszi meg?

  • A másik következmény egy stratégiaváltás szükségessége.

    Ha elindítani és felfuttatni egy üzletet ennyire egyszerűvé vált, akkor ez egy új viszonyulást vár el tőlünk az egész üzleti hozzáállásunkban is.

    Miközben pillanatok alatt el lehet indulni, elhibázva ezt az indulást pillanatok alatt tönkre is lehet menni. Nem elég csak kihasználni az instant üzletindítás lehetőségeit, de ezzel párhuzamosan JÓL is kell csinálnunk.

    A profizmus, a marketing képzettség a tudás szerepe hihetetlenül megnő. Önnek tudnia KELL hogyan nézzen ki az értékesítési rendszere ahhoz, hogy rögtön JÓL működjön. Pontosan tudnia kell, hogyan vezetheti el az egyik napról a másikra érkező tömeget a vásárláshoz.

    Mondom másként: Ha átküldeném Önhöz az előbb említett 7.500 olvasót, tudná hogy mit kezdjen velük?

    Én azok közé akarnék tartozni aki tudja.


4.
Az Internet Marketing egy olyan kifinomult szemlélete, elvrendszere és módszertana áll a kiválóságra törekvő vállalkozók rendelkezésére, mellyel eddig lehetetlennek hitt eredményeket érnek el.

A "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" 2.0 Internet Marketing Önképzési Rendszerem tulajdonosai rendelkeznek a megfelelő alapokkal. Ezekre az alapokra építve a marketing mestereivé, koronázatlan királyaivá fejleszthetik magukat. Hogy hogyan? Erről szól ez a cikk! Csak tovább kell olvasnia.

A választás az Ön esetében is egyszerű: Beéri azzal amit már tud és vállalja hogy lemarad, vagy versenyben marad és kiválóságra törekedve továbbmegy.

A döntés az Ön kezében van.



Aki elalszik elveszett...

E
zek a változások most átrendezik a piacot és sok olyan vállalkozást elsöpörnek, amelyek lassan lemaradtak és így észrevétlenül életképtelenné váltak.

L
ehet, hogy az Ön üzlete is veszélyben van? Nem, az Öné valószínűleg nincs. Azért nem árt az óvatosság. A lemaradás többnyire csak utólag válik nyilvánvalóvá, akkor amikor már az eredmények is kezdenek eltűnni!!!

Az alábbi felsorolás segíthet Önnek felmérni az éberségét.

A
zok a módszerek, amik akár csak néhány évvel ezelőtt is kiváló módszereknek tűntek és nagyon hatékonyan lehetett általuk értékesíteni, mára teljesen elavultak és jószerivel nem- vagy csak nagyon alacsony hatékonysággal működnek.

  • Nemrégiben nagy dolognak számított ha valaki egyáltalán el tudott adni valamit is a weboldalával, ma azon dolgozunk, hogy a lehetséges ügyfelünk azonnal megvegye tőlünk az első termékét és aztán élete végéig mindent amit csak ajánlunk és amire természetesen szüksége is van. A meglévő ügyfélkör évente akár többször is újratermeli az eredeti első bevételt! Tudja hogyan csináljuk?
  • Néhány évvel ezelőtt informatív hírlevelet futtatni önmagában szenzációnak számított. Ma már alapkövetelmény, gyakorlatilag ezzel kereshetőek meg a legnagyobb és legkönnyebb online pénzek. Ha nincs komolyan vehető adatbázis marketingje gyakorlatilag nincs is a pályán. Sőt... amennyiben hatást is akar gyakorolni a hírlevelével kiválót is kell nyújtania.
  • Nemrégiben a hatás gyakorlásának, a meggyőzésnek szinte egyetlen hatékony eszköze a megfelelően megtördelt, kiemelésekkel és alcímekkel gazdagított szöveg volt. Ma már "csak" egyike a hasonló, vagy egyes esetekben akár jóval nagyobb hatékonysággal működő eszközöknek.
  • Vevővéleményeket használni merész és öndicsérő dolognak tűnt, ma már mindenki használja őket aki értékesíteni akar. A "harmadik személy" véleménye nélkülözhetetlen a gyors tekintélyépítésben.
  • Tegnap nagy dolognak számított ha valaki fel tudott állítani egy tisztességes a hazai piacon értékesítő online vállalkozást, ma nyugodt szívvel megcélozhatja a világpiacot úgy, hogy könnyedén 10-sőt, 100-szorosát keresheti annak amit a hazain remélt.
  • A design jelentősége is megváltozott. Tudja miért és milyen irányba?
  • Legalább három olyan látogatottságnövelő módszert mutatok Önnek, amelyek önmagukban, még egy induló weboldal esetében is, egyszer és mindenkorra elintézik a látogatottság kérdését, mégpedig néhány hónap leforgása alatt és gyakorlatilag INGYEN. Ugyanígy ha a weboldalának már tekintélyes látogatottsága van, akkor ezek a módszerek ugyanennyi idő alatt megtöbbszörözhetik azt.
  • A piacindítási kampányunk ma fél évről lerövidülhet egy hónapra úgy, hogy a PPC csak egy apró része ennek.
  • Tudja, hogy mit jelent Önnek az a tény, hogy akár csak PPC hirdetéssel egyik napról a másikra sok száz, akár több ezer látogatót vehet magának bárki aki tudja, hogyan kell csinálni? Azt jelenti, hogy betörni egy piacra csak hetek kérdése. Ez igaz Önre de a Konkurenciájára is. Tudja hogyan kell ezt úgy csinálni, hogy ne bukjon bele?
  • A weboldal értékesítési hatékonyságának, hihetetlenül megnőtt a jelentősége. Ha a weboldala hatékonyan konvertál akkor ma könnyebben és gyorsabban szerezhet látogatókat mint valaha azelőtt. Ha nem, akkor a látogatottságot is elveszíti. Meg fogom mutatni, hogy miért. Tehát a nagyobb kérdés ma már nem az, hogy honnan lesznek látogatói, hanem az, hogy ha már egyszer ott vannak tud e kezdeni valamit ezekkel a látogatókkal.

Ez egy olyan piac, ahol egy most induló, de profi üzlet pillanatok alatt megelőzheti a konkurenseit. Elhódíthatja azok ügyfeleit éppúgy mint a partnereit és viszonteladóit. Az Internet Marketing legújabb lehetőségei hihetetlenül gyors eredményeket biztosítanak annak, aki megfelelően tud és hajlandó velük élni.

N
em érünk rá évekig topogni egy helyben, mert a piac egész egyszerűen elszalad mellettünk és a vállalkozásunk visszazuhan az átlagosság homályába.

Olyan körülmények ezek, amelyek közt nem nagyon maradhat életben egyetlen "Pató Pál Úr" sem! Aki nem tart lépést, menthetetlenül lemarad.

Igen, hamarosan lesz egy temetés, amelyen minden Internet-vállalkozó ott lesz. Egyáltalán nem mindegy azonban, hogy Ön a konkurenciájának, vagy a saját vállalkozásának a temetésén vesz részt.

Halál szaga van a levegőnek.

Ön is érzi már?



Vajon az Ön neve
tényleg rajta van-e a listán?


Ahogy ezt a gyászjelentést olvastam, megértettem valamit...

Az, hogy az Ön vállalkozásának a neve ténylegesen szerepelni fog-e a gyászjelentésen, csak és kizárólag Önön múlik.

Egész pontosan: hogy a változás felemelkedést vagy hanyatlást hoz Önnek, azon a hozzáálláson múlik, amellyel ehhez a változáshoz viszonyul.

Az egyik leginkább végzetes hiba, ami a hozzáállás szintjén MINDEN online vállalkozót megkörnyékez az, hogy idő előtt megáll.

Némelyek a pillanatnyi kudarcok miatt húzzák be a féket, de a legtöbben pont az első sikerek közepette állnak le. Valahogy elfeledkeznek arról, aminek ezek a sikerek valójában köszönhetőek. Önmagukat ünnepelve leülnek és a "megérdemelt pihenésüket" élvezik. Ezzel nem is lenne baj, ha ezt az út végén tennék, de az első néhány lépés után korainak tűnik a önmagunk "boldog" nyugdíjazása.

Igen, tudom. Sokan pont azért választottuk az online vállalkozást mert itt lehetséges passzív jövedelmet termelni. Lehetséges hogy nyugdíjazzuk magunkat. Igen, de nem idő előtt. Nem azelőtt, hogy a rendszerünk mely majd helyettünk dolgozik, kész lenne és azelőtt sem, hogy felkészítettük volna a vállalkozásunkat arra, hogy a változások közepette is stabil maradhasson.

Ez nem feltétlenül sok munka, de feltétlenül egy kiváló szemlélet függvénye.

Azok akik valójában már leálltak többnyire nem a munkát hagyták abba, hanem az élességük, a kompromisszum mentes elhívatottságuk a fejlődésre és kiválóságra - pont az ami kiemelte őket az átlagból - az vált lassan, észrevétlenül semmivé.

Mindegy hogy a sikerünk, vagy egy pillanatnyi kudarc állít meg, mert amint megálltunk, a vállalkozásunk - még ha észrevétlenül is - haldokolni kezd.

Az átlagos siker éppolyan könyörtelenül megöli a VALÓDI lehetőségeinket mint a kudarc!



Megelőző csapásmérés - ProAktív Marketing

Ön valójában három alternatíva, három sors közül választ. Akár akarja, akár nem, akár egyetért vele, akár nem, ezeknek a sorsoknak valamelyike az Öné is lesz.

1. Áldozati lét - Tagadhat!


Vállat vonhat és
remélheti hogy a változások valahogy elkerülik Önt.

Nem fogják. Ha elalszik, ha feladja az élességét és naprakészségét vegetálásra, lassú de biztos hanyatlásra ítéli az üzletét. - Áldozattá válni, ez a tagadás bére.


2. Középszerűség - Menekülhet!


Habár igyekszik felszínen maradni,
addig halogatja a fejlesztést, amíg csak lehet.

Azzal, hogy elhalasztja a fejlesztést mindössze az általa hozott előnyről mond le. Ezzel azt választja hogy egy, maximum másfél év küszködés után, amikor már "mindenki más" fejlesztett, kényszerből, a puszta túlélés érdekében fog fejleszteni. Ez ugyanannyi pénzbe és energiába fog kerülni, mindössze az lesz a különbség, hogy ezzel az utolsó pillanatban végrehajtott fejlesztéssel nem kiválónak, hanem ismét csak átlagosnak fog számítani.

A menekülést választva valójában állandó vesszőfutásra ítéli magát, ahol a rémületet küszködés, majd újabb rémület követi. - Túlélésért való küzdelem, ez a középszerűség bére.


3. Kiválóság - Megelőző csapásmérés!

Amennyiben a menekülés helyett a válság felé halad, könnyedén azok közé tartozhat, akik nem követik hanem előidézik a változást.


Ez a ProAktív Marketing lényege.

Az Internet Marketing alapelveinek, örök mozgatórugóinak mély megértése és egy megfelelő hozzáállás révén akár megelőző csapást is mérhet a piacra.

A ProAktív Marketing a gyakorlatban azt jelenti Önnek, hogy mindig képes lesz a változás elején lépni és aztán a változás következő hullámáig élvezni a versenyelőnyt. - Állandó lépéselőny, ez a kiválóság bére.




Ön vízválasztóhoz érkezett!

Akár tudatában van, akár nincs, Ön most dönti el hogy egy átlagos sikerrel megelégedve megmarad a középszerűség látszólagos biztonságában, a stagnálás fáradtságos "egyensúlyában", vagy kiválóságra törekedve harcba száll a valódi lehetőségeinek kiaknázásáért.

A kiválóság az a hozzáállás, az a tudásszomj, és az a feltétel nélküli cselekvőkészség ami elindította Önt, az is fogja továbbvinni.

Sok nagy lehetőséget az első örömteli eredmények ölnek meg. Az elbizakodottság, a kitartás és következetesség hiánya az, hogy túl hamar felnövünk és önállóvá válunk. Olyanná, akinek már nincs szüksége tanulásra és tanácsra.

Most sok száz hatalmas sikert temetünk emiatt. Talán az Önét is...

Pedig nem kellene hogy így legyen, hisz a lehetőségei szinte határtalanok:

  • Ön megtanulhat egy olyan módon nézni az Internetre, hogy minden erőlködés nélkül lépést tartson a világ legjobbjaival, sőt a saját területén egy-két évvel megelőzve az átlagot mindig piacvezető maradjon.
  • Az értékesítési folyamatát néhány elv és megfelelő módszer alkalmazásával a végletekig hatékonnyá teheti. A legtöbb weboldal tulajdonos számára ez két- akár háromszoros forgalmat jelent változatlan látogatószám mellett. Pénz hever valamelyik fiókban úgy hogy nem is tud róla.
  • Olyan EXTRÉM értékesítési folyamatokat használhat, amelyek még a legkeményfejűbb vevővel is képesek megértetni hogy hasznára válik, ha igénybe veszi a termékét. Még az is, aki minden döntését hetekig halogatja azon találja magát, hogy az első látogatás alkalmával leadta a rendelését úgy, hogy közben még büszke is rá.
  • A hatásgyakorlás olyan intenzív módjai váltak elérhetővé az Ön számára, amelyekkel szó szerint lenyűgözheti az olvasóit.
  • Új hirdetési eszközök révén a hatékonyság annyira megnövekedett, hogy a fizetett hirdetések egyre könnyebb és gazdaságosabb alternatívát jelentenek. Tudatos, ellenőrzött kampányokat futtathat, amikor csak akarja.
  • Látogatók és hírlevél olvasók hihetetlen tömegét érheti el, mindössze egyetlen felismeréssel: Mivel az Internet bizonyos értelemben gyökeresen másként működik, mint a hagyományos üzleti világ, gyökeresen másképp érdemes viszonyulnia a piac többi résztvevőjéhez is. Tudja hogyan? Ha igen, néhány jó stratégiai együttműködéssel néhány hónap alatt szó szerint megtöbbszörözheti az ügyfélkörét.

A változás át fogja rendezni a piacot.

Hogy kit fog felemelni, és kit fog maga alá temetni azon múlik hogy most hogyan reagálunk.


Az orvosok lehet, hogy már
lemondtak a "betegről", de mi nem!


Meg akarom kímélni Önt attól, hogy gyászolóként vegyen részt az Internetvállalkozások temetésén,
ha tényleg ott látta a nevét a gyászjelentésen én le akarom radírozni onnan és ezért minden tőlem telhetőt meg is tettem.

Ha úgy érzi, hogy a változás már maga alá temette, mi készen állunk arra, hogy a klinikai halálból is visszahozzuk vállalkozását! Defibrillátorral a kezünkben, már hónapok óta készülünk beadni egy adrenalin injekciót mindazoknak, akiknek kell!

Versenyben van még?

Igen?

Csak arra várunk, hogy Ön azt mondja:

"Készen állok a kiválóságra!"


 
 
 
 



 


Megelőző csapásmérő eszköz
a kiválóságra törekvő legjobb ügyfeleimnek.

Az Marketing Mesterképző rendszernek két önmagában is ütőképes eleme van.

Az első részt a Mesterképző Videók jelentik.

Ö
sszegyűjtöttem mindazt a tudást, amit 2009-ben egy olyan internetes vállalkozónak, aki piacvezetésre törekszik tudnia kell.

Így született meg az az anyag, melyről túlzás nélkül elmondható, hogy egy Marketingbomba, a POM 2.0 után, a Profi(t) Képző Program mellett ez következő NAGY DURRANÁS! Az Internet marketing 2009-es eszenciája és mint ilyen, nélkülözhetetlen a fejlődéshez.

S
zó szerint nélkülözhetetlen információ!

"Megduplázódott a napi hírlevél feliratkozók száma úgy, hogy közben nem nőtt a látogatottság. Mihelyt a látogatottság is javult, még nagyobb mértékben növekedett a megrendelők száma, ami a hírlevél feliratkozók közül került ki, kb. 85-90%-ban. Anyagiakban is jelentős növekedést tapasztaltam:
a profit meghaladta a korábbi kétszeresét.
"
Klopfer Csaba - www.passzivjovedelem.hu

"Talán nem is csak felismerésről számolhatok be, hanem
egy alapvető szemléletváltásról, ahogy a saját, illetve
a vállalkozásom céljaihoz állok
.
...már nem eladni akarok nekik, hanem segíteni nekik, és ez sokkal nagyobb energiával tölt fel, az egész ügy sokkal hitelesebbé válik, és így öröm csinálni.
"
Marthi Zsuzsa - www.portaterv.hu

"Richmédia, Richmédia , Richmédia! Szerintem egy újabb mérföldkőhöz jutott az internetezés és ezzel együtt a marketinges lehetőségek is."
Hegedűsné Czakó Mária - www.computernagyker.hu


 
 
   
 
 


Hallott már a Dominó-elvről?

Ez az ami szűnni nem akaró küszködésre ítélheti, vagy egy szinte hihetetlen győzelmi menetté változtathatja az üzletét.

Dominó-elv.

A lényege az, hogy egyetlen hatás beindít egy láncreakciót. A vállalkozásának egyetlen tényezője kihat az egész üzletére.

Sehol sem játszik ez az elv nagyobb szerepet, mint az Internet Marketingben.

Maradjunk a stratégiai együttműködések példájánál. Ha látta a "Nukleáris ENERGIA a marketingben"c. Videót akkor érti, hogy mit jelenthet az üzletének ha csak néhány jó megállapodást köt.


25.000.000 - 50.000.0000
forint potenciális árbevétel


Tegyük fel
, hogy a Marketing MEGOLDÁSOK (az én vállalkozásom), a Wolf Gábor üzlete és Csepregi Balázs ill. Khauth Gyuri barátom vállalkozása PONT az Ön célcsoportját szólítja meg.

Tegyük fel, hogy az Ön kínálata pont olyan, amit mi is keresünk már egy ideje, és örömmel kiközvetítenénk az olvasóink felé. Gyakorlatilag stratégiai szövetségre lépünk Önnel és még azt is fontolgatjuk, hogy ha jól végződik az első kampány akkor rendszerszinten, azaz folyamatosan is képviselnénk az összes új olvasónk és ügyfelünk felé Önt, az Ön cégét és természetesen a kínálatát.

Eddig jól hangzik?

Rendben.

W. Gábornak, Cs. Balázsnak, K. Gyurinak és nekem együtt, nem ismerem a pontos számot, de nagyságrendileg 40.000 fős adatbázisunk van. Ezek csupa olyan emberek, akikkel már sokszor évek óta tartjuk a kapcsolatot, akik felé rengeteget szolgáltunk és akiknek 8-10% már ügyfelünk is lett. Ez nem egy névtelen tömeg, hanem a mi olvasóink.

Tegyük fel, hogy úgy döntünk, hogy egy teljes héten át csak Önről fogunk beszélni és meghirdetünk az olvasóinknak egy olyan ingyenes programot, amilyen nekem a "Megelőző csapásmérés: Bevezetés a ProAktív marketing titkaiba" c. sorozatom volt. (Ez egy 14 napos online tanfolyam, melyet az olvasóim is csak akkor kaptak meg, ha külön regisztráltak rá.)

Ezt a programot Ön a saját szakterületében nyújtja. Ennek a lényege, hogy a mi listánk legjobb, Ön iránt leginkább érdeklődő olvasói ahhoz, hogy hozzáférhessenek ehhez az anyaghoz, feliratkoznak az Ön listájára.

Várhatóan 5.000 és 10.000 feliratkozó közötti számra számítunk attól függően, hogy mennyire népszerű a téma amit meghirdetünk.

Ez is jól hangzik?

Rendben.

Ez az 5-10.000 ember gyakorlatilag azt mondja Önnek, hogy: "Beszélj hozzám! Érdekel, hogy mit tudsz mondani!" Ez a tömeg 5 és 50 millió forint közötti azonnali vásárlóerőt jelenthet, megint attól függően, hogy mit kínál nekik.

Mondjuk azt, hogy 25.000.000 Ft-os forgalomra számítunk.


Innentől, gyakorlatilag Önnél van a labda!

Innentől az Ön értékesítési folyamata végzi a munkát és határozza meg hogy a kampány ténylegesen milyen eredménnyel fog zárulni.

Na ez a Dominó-elv!

Hogy miért? Mert amennyiben az Ön értékesítési folyamata annyira kiforrott és profi, hogy az alapvetően elvárható eredménynek a dupláját hozza, az együttműködésünk nem 25 milliós forgalmat, hanem 50 milliósat eredményez. Ez sajnos fordítva is igaz.

Amennyiben az Ön folyamata, a weboldala, az e-mailjei, az érvelése, az ajánlatai stb. gyengék, akkor lehet hogy az elvárhatónak csak a töredékét produkálja. 25 millió helyett 2.5-öt vagy még annyit sem.

Dominó-elv. A központjában a konverzió, a folyamatainak a hatékonysága van, mely kihat MINDEN kezdeményezése eredményeire. A weboldal, a hirdetések, és az e-mailek hatékonysága, illetve egyben az egész folyamat hatékonysága.

Amennyiben jól csinálja, akkor mindenki lelkes és MÉG többet hirdeti Önt. Ha rosszul, akkor esetleg néhány újabb eredménytelen próbálkozás után, de le kell hogy vonják az elkerülhetetlen következtetést...


Nincs mese, Önnek jól kell csinálnia!

Fel kell építenie egy legalább kielégítő hatékonysággal működő értékesítési rendszert, amibe aztán ha belehajít valamit, akkor a túloldalon eredmények születnek.

Igaz ez a hirdetésekre, de egy saját viszonteladói program futtatására is.

Ha jók az arányai, akkor képes nyereségesen hirdetni, és egyre több pénzt visszaforgatni hirdetésbe, ami még több nyereséget eredményez... egy felfelé ívelő spirál, aminek szinte nincs is vége.

Ha jók az arányai a viszonteladói sikeresek lesznek és egyre növekvő ambícióval hirdetik Önt. A sikertörténetek egyre több viszonteladót vonzanak és a spirál megint fölfelé halad.

Amennyiben ezután csiszol egy kicsit ezen a folyamaton, ez a kis csiszolás HORRIBILIS eredményeket jelenthet Önnek, egyik napról a másikra.

Az értékesítési folyamat hatékonysága! Ezen áll vagy bukik minden!

Ez nem arról szól, hogy hallott-e már arról, hogy xy marketingmódszert lehet használni, vagy hogy yz módszerrel mi a helyzet. Hogy hall-e valamilyen szenzációs újdonságot vagy sem. Nem!

Ez arról szól, hogy kap-e valahogy egy olyan ötletet, felismerést, amit azután ALKALMAZVA megnő az értékesítési folyamatának a hatékonysága mondjuk 20%-ot, vagy sem? Ha igen, akkor ezzel MINDEN nőtt 20%-ot.

Ez a dominó-elv.

Az Internet Marketing Mesterképző Videókat azért készítettem el, hogy segíthessek Önnek a lehető leggyorsabban hatékonnyá válni.

Ez a hatékonyság az ami nélkülözhetetlen a mai Internet Marketingben.

Ez az ami üzletileg szó szerint élet és halál felett dönt.

Megnézi az anyagot? Íme:


 
 
 
 
 
 

Marketing Mesterképző Videók
5 óra TOP információ
7 nagy téma, 31 fejezet, több mint 30 valós példa és illusztráció...

Ez az anyag nem csak információt ad, de az a mód, ahogy közvetíti az információt önmagában is olyan értéket képvisel, amelyért sokan a fél karjukat is odaadnák!

"Schlingloff Sándor tananyagai (POM és Mesterképző) az elmúlt hónapokban teljesen átformálták az internetes marketingről eddig meglévő elképzeléseimet. Olyan új szempontokat és lehetőségeket mutatott meg, amik nélkül ma is csak a szokványos "prospektus" honlapban gondolkodnék, és várnám, hogy a vevők majd maguktól felkeresnek."
Vancsó Gábor - gabor@vancso.hu

"Annak ajánlom a Mesterképző flash videó-t aki KOMOLYAN GONDOLJA, ÉS FELISMERTE, hogy mind PIACMÉRET mind VEVOSZÁM szempontjából a NETES értékesítéssel - a csak fizikai üzlettel - VERSENYEZNI NEM LEHET ÉS NEM IS ÉRDEMES. Aki most nem kezdi meg a fejlesztést az durván le fog maradni, és BEHOZHATATLAN hátrányt szenved azokkal szemben akik Éberek, és MOST LÉPNEK."
ifj. Czinege Kéroly - www.thermoshield.hu

"Annyira jól magyarázod el a videón a "leckéket", hogy az ember nem csak bemagolja, hanem megérti és ezáltal szinte a vérévé válik. Bárhol, bármikor kerülök egy üzleti döntéshelyzetbe, akkor nem kell sokat agyalnom, hanem tudom, hogy mit kell tennem, mert a magyarázatok alapján tökéletesen összeállít bennem a kép és tisztán értem az alapelveket, amiket tanítasz."
Csatlós Csaba - www.shp.hu

Az egész gyakorlatilag úgy kezdődik, hogy Ön visszaüt. - Ez a ProAktív Marketing lényege!

Mivel az alkalmazott marketing módszerek újra meg újra elavulnak, az átlagos internetvállalkozó egy állandó és jogos lemaradottságérzettel él. Az Internet elmegy mellettük, és Ők ott maradnak a nem éppen hatékonyan működő rendszerükkel és weboldalukkal azon tűnődve, hogy miközben alig tudnak víz felett maradni, mások hogyan kereshetnek annyi pénzt.

Ez a fejezet szabadulást ad az örök vesszőfutásból és az állandó lemaradottságérzetből.


Azáltal, hogy egyszerű, de örök érvényű alapelvekre építi az üzletét, újra meg újra megtalálhatja az IDEÁLIS módszereket.

Állandó alapelvek mentén gondolkozva és építkezve, mindig képes lesz megfelelően megújítani a rendszerét. Amikor mások még csak nem is sejtik, hogy egy újabb változás közeleg, Ön már kidolgozta a "Megelőző Csapásmérés" stratégiáját.

Ebben a szakaszban valós és érthető példákon keresztül megértheti, hogyan fejleszthet megfelelő szemlélet birtokában forradalmian új értékesítési módszereket. Hogyan válhat kreatív, kísérletezni merő vállalkozóvá, aki az elvekből képes akár több egyenértékű, aktuális, hatékony módszert is kifejleszteni.

Sőt! Kezébe kapja azt a kulcsot, mellyel akár az Internet legnagyobb újítójává válhat, aki a megértése alapján nem követője, hanem vezetője lehet az Internet fejlődésének.

Bevezető:
- Szembesülés a valósággal!

1. Szakasz:
- A változás soha többé nem lesz rémisztő: Szabadulás az örök vesszőfutástól, az állandó lemaradottságtól.

- Mi van a világ leghatékonyabb módszereinek a hátterében? Hogyan találja meg a vállalkozása számára IDEÁLIS módszereket, egyszerű, de örök érvényű alapelvek ismeretében

2. Szakasz:
- Hogyan fejleszthet a megfelelő szemlélet birtokában forradalmian új értékesítési módszereket?

- Példák arra, hogyan lehet elvekből több egyenértékű módszert fejleszteni. Két teljes alkalmazás és hozzá hét követhető minta.

3. Szakasz:
- A kreativitás kulcsa

 
 
 
 




Olyan korszakban ahol egyik napról a másikra sok száz, akár sok ezer látogatót lehet venni, vagy "egyszerű" együttműködési megállapodásokkal bérelni RENDKIVÜLI MÉRTÉKBEN megnő a jelentősége annak, hogy milyen a weboldala, a sales szövege, milyen a kinézete, milyen az értékesítési folyamata, azaz a teljes rendszere milyen hatékonysággal működik.

A növekedésnek mindig két fő lehetősége van:

1. Adott hatékonysággal több embert érünk el. Ez a látogatottság növelés és piacépítés feladata.

2. A már elért embereknek nagyobb hatékonysággal értékesítünk. Ha Önnek van 1000 ügyfele akikkel 50.000.000 Ft-ot keresett könnyen lehet, hogy ugyanezek az emberek BOLDOGAN elköltenének Önnél még 50-100 milliót, ha egy kicsit törődne velük...

Hogyan hozhatja ki a MAXIMUMOT az egyszer elért érdeklődőkből, erről szól ez a szakasz.

Naiv remény, hogy a látogató majd saját magától megtud mindent a termékéről vagy szolgáltatásáról és egyedül, minden segítség nélkül eljut arra a pontra, hogy vásároljon Öntől.

A látogatóból csak akkor lesz vevő, ha kézen fogjuk és elvezetjük oda, ahol már ő szeretne vásárlóvá válni.

Mikroszkóp alá helyezzük a tipikus értékesítési "gépezetet" egészen a hirdetéstől a törzsvevők kiszolgálásáig. Soha nem látott alapossággal végigvesszük a vezetett értékesítési folyamat titkait. Olyan részletességgel tárgyaljuk az eladás művészetét, az elvek, hozzáállás, módszerek és példák szintjén, ahogy ezt talán még senki sem tanította.

Merem állítani, hogyha ezt megtanulja, elmehet akár profi marketingesnek is.

Rengeteg példával illusztrálom az elmondottakat, és olyan extrém értékesítési folyamatokat is megmutatok, amik még egyáltalán nem, vagy csak alig ismertek Magyarországon.

Tárgyaljuk a rendkívüli versenyelőnyt biztosító pozicionálás elvégzéséhez nélkülözhetetlen alapkérdéseket, mint a vállalkozása újradefiniálásának lehetőségeit, az üzenet meghatározását és a legjobb üzleti célok meghatározásának módját.

Tárgyaljuk a hatékonysághoz szükséges kreativitás kérdéseit és az egyik legnagyobb hibát, amit ezen a szinten el lehet követni. Rávilágítok a középszerűségbe süllyedés egyik biztos módjára.

 
 
 
 




Az adatbázis marketing egyik - de nem egyetlen - eszköze a hírlevél. Ebben a fejezetben soha nem látott részletességgel, sok-sok példával alátámasztva tárgyalom az adatbázis marketing leghatásosabb módszereit.

Tisztázzuk azokat az alapelveket, amelyeket napjainkban leginkább figyelembe kell vennünk ahhoz hogy a piacépítő eszközünk továbbra is páratlan hatékonysággal működjön.

Mit szólna ahhoz, ha olvasói ahelyett, hogy unottan dobnák a kukába, izgatottan várnák a soron következő hírlevelét? Mit szólna hozzá, hogy amíg a konkurenciája továbbra is igénytelen külsőben, gyenge tartalommal küldi azokat a hírleveleket, amelyek olvasás nélkül kerülnek a "törölt elemek" mappába, Ön lenyűgöző tartalommal, rövid de annál hatásosabb üzenetekkel, akár online videósorozattal kápráztatja el a hírlevél listáját? Mit szólna hozzá, hogy ha mostantól, szélsőséges esetben akár saját "Videó sorozata" futhatna az Interneten? (Tudatában van a TV sorozatok kommunikációs erejével? Nincs még egy olyan kommunikációs forma, mint a "szórakoztató" sorozatok - legyenek azok ismeretterjesztő filmek vagy egyszerű szappanoperák.)

Tisztázzuk az e-mailjeink legalapvetőbb célját, és hogy miként érheti azt el a legnagyobb hatékonysággal.

Megtudja hogyan lehet a hatásgyakorlás mestere.

Sorra vesszük a hagyományos e-mail marketing alternatíváit, melyek nem ritkán többszörös hatékonysággal egészítik ki, vagy akár helyettesíthetik is a hírlevelünket.

- Lenyűgöző tartalmat!
- Nincs mese, el kell adni
- Nincs mese, el kell hogy olvassák! - A cél a HATÁS
- Rövidet, de hogyan
- Egy zseniális példa: on-line videósorozat



A modern Internet Marketing, a látogatottság növelés területén két szélsőség irányában növekedett a legtöbbet.

I./ Létrejött egy kategória, az azonnal létrehozható látogatottság, mégpedig elérhető áron.

Ezzel a módszerrel gyakorlatilag egy teljesen új weboldal tekintélyes látogatottságot kaphat egyik napról a másikra. Tisztázom azokat a feladatokat, amelyeket mindenképpen el kell végeznie annak érdekében, hogy a Rakéta START egy hosszútávon is jövedelmező folytatásba mehessen át.

Pontos képet kaphat arról, hogy mennyibe kerül egy vevő, illetve megmutatom Önnek azt is, hogy miként préselheti le ezt az "árat" a minimumra.

Azáltal, hogy a weboldala megfelelő látogatottsággal bír, azonnal egy pénztermelő gépezetté alakítható.


II./ A másik hatalmas lehetőség a megfelelő vállalkozásokkal történő hosszú távú és mély összefonódásokban és az automatizáltan építhető viszonteladói sereg erejében lelhető fel.

Ez a fejezet nem csak megmutatja a stratégiai együttműködések fontosságát és hatékonyságát, de pontos útmutatást is ad arra vonatkozólag, kivel és hogyan lehet jó és hosszú távú stratégiai egyműködési megállapodásokat kötni.

Ezen túl részletes és alapos tanítást adok az Affiliate marketing-ről. Gondoljon csak bele, hogy mekkora ereje van annak, ha folyamatosan száz és száz weboldalon "ütközhetnek bele" a látogatók az Ön weboldalába...

Ha csak azt az egy tanítást alkalmazza az üzletében, amit ez a fejezet tárgyal, nagyságrendekkel megnövekedne a bevétele.



A profi értékesítési folyamat mindig is a hirdetéssel kezdődött.

Az egymondatos hirdetések korából átlépünk oda, ahol a hirdetés egy teljes promóció szerepét is betöltheti. Ahogy a látogató rápillant a hirdetésére, rögtön kialakul benne egy benyomás, ami elkíséri őt mindaddig, amíg kapcsolatban van Önnel, pontosabban az oldalával. Ennek hatására, a weboldalára olyan érdeklődők érkeznek, akik már 100%-osan elő vannak készítve.

A lehetőség teljes kiaknázáshoz meg kell hogy változtassa a weboldalán alkalmazott megközelítést is. Tudja hogy hogyan? Ha nem, akkor ebből a fejezetből megtudhatja.

A cél az, hogy a potenciális vásárlói látogassák meg az oldalát, és valódi vevőkké váljanak.
A megfelelő kreatív megtalálja azokat, akik vásárlóink lehetnek.

Mindezen felül még a világ legjobb hirdetéseivel is megismerkedhet. Megnézzük a választott megközelítési módjukat éppúgy mint a hatásmechanizmusukat.

- Ne úgy nézzen ki mint egy hirdetés - Ok, de akkor hogyan?
- Két kiváló példa
- Az üzenetet a hirdetésbe - szöveg, videó
- A másodlagos célt már a hirdetésbe
- Hirdetések tesztelése
- A világ legjobb hirdetései. (Példák)




A véleménykutatás és a hatékonyságelemzés kulcsa az Interneten történő értékesítésnek. Tulajdonképpen mindenfajta értékesítés fontos elemei, de talán az Interneten fokozottabban mutatkozik meg a fontossága és a hatása.

A technika adta lehetőségekkel nagyon precíz, pontos és átfogó képet kaphat egyrészt a konverziós arányokról, másrészt a vevők elégedettségéről.

Némi túlzással mondhatnánk, hogy az oldala monitorozásával minden kulcspontot letesztelhet hatékonyság szempontjából. A statisztikai adatok elemzése és feldolgozása következtében megteheti a szükséges változásokat, ami többszörös hatékonyságot képes generálni.

Ebben a fejezetben gyakorlati példákkal mutatom meg, hogyan tudja leghatékonyabban monitorozni a weboldalát, és külön felhívom a figyelmét arra, hogy melyek azok az adatok, amikre különös figyelmet kell fordítania.



A jövő már elkezdődött, de nem csak a multi milliárdos nagyvállalatok számára, hanem Önnek is. A széles sávú internetezés elterjedtével teljesen új lehetőségek nyíltak meg a látogatóval történő kommunikáció terén. Amíg a "modemes" időszakban csupán egy-két módja volt annak, ahogyan megszólíthatta a látogatóit, ez napjainkra olyan mértékben kiszélesedett, hogy csak a képzelete szabhat határt a lehetőségeinek.

Olyan flash felületeket hozhat létre a weboldalán, ami lehetővé teszi, hogy egy nagyon is élő és interaktív módon kommunikáljon a látogatóival. Akár arra is van lehetősége, hogy a látogatónak módja legyen egy élő személynek feltenni a kérdéseit, melyre ott és azonnal élőszóban megkaphatja a választ is.

Viszonylag egyszerűen legyárthat olyan hatékonysággal kommunikáló felületeket, amelyek a világ élvonalába katapultálják a vállalkozását. Ez az a terület, ahol MOST a legnagyobbat lehet előzni.

Arie de Geus a Royal Dutch/Shell egykori igazgatója mondotta:

"A versenytársaiddal szemben fenntartható egyetlen előny az,
ha képes vagy gyorsabban tanulni, mint ők."

Ez a lehetőség most karnyújtásnyira van Ön előtt. Ha hajlandó megtanulni ezt az újdonságot, olyan előnyre tehet szert, amit hosszú-hosszú ideig nem tudnak behozni a versenytársai.

Csak felsorolás szinten említem meg, hogy mi minden található ebben a fejezetben:

  • Miért van szükség az új technikák alkalmazására?
    - Egy semmiképpen sem lebecsülendő előnnyel kezdem, amit már az első pillanatban - amikor a látogatója éppen csak hogy megérkezett és még fel sem fogta az üzenetét - élvezhet.
    - A modern ember egyre jobban belezuhan egy olyan hozzáállásba, amit sokszor csak aktív kezdeményezéssel tudunk áttörni.
    - Ne feledje, a weboldalának hatékonyan kell beszélnie. Sokszor gyorsabban és mélyebbre kell vinni az üzenetet, mint ahogy azt akár egy jól megírt szöveg képes lenne megtenni.
    - Személyre szabott üzenettel fogadhatja a különféle célcsoportjait.
    - A világ leghatékonyabb értékesítési módszere a személyes tárgyalás. Egy megfelelően elkészített interaktív videó a személyes tárgyalás eszközeivel és megközelítőleg annak a hatékonyságával értékesít.
  • Mire érdemes Önnek a RichMediát használnia?
    Öt olyan lehetőséget mutatok be, amelyeket szabadon kombinálhat, de amelyek közül egy is elég ahhoz, hogy szemtelenül nagy előnyhöz juttassa.

  • Hogyan készítheti el az első saját videóit és interaktív felületeit?
    - Milyen kamerát használjon a felvételhez?
    - Milyen kiegészítőkre lesz mindenképpen szüksége, és melyek azok amik kidobott pénzt jelentenek.
    - Hogyan végezheti el a szükséges utómunkákat?
    - Milyen formátumban érdemes publikálnia a videóit?
    - Honnan szerezhet szakirodalmat?
    - A legfontosabb forgatási és beállítási tanácsok, amelyekkel nélkül a legjobb igyekezete ellenére is csak amatőr felvételeket készíthet.
    - Néhány tipp a kamera előtti szerepléshez.


A Marketing Mesterképző Flash videóval sikerült egy olyan anyagot összeállítani, amely egyrészt elmélyíti a POM 2.0-ban leírtakat és továbbgondolásra készteti azokat (esetleg Önt), akik nem csak weblap tulajdonosok szeretnének lenni, hanem az Internet-vállalkozások kiválóságai közé akarnak tartozni. Azok közé, akik tudják, hogy miért vállalkoznak, akik képesek felépíteni egy olyan rendszert, mely aztán súlyos milliókat termel nekik.

Mahatma Gandhi mondta egykoron:

"A különbség a között, amit megteszünk és amire képesek lennénk, megváltoztathatná a világot."

Itt a lehetőség, változtassa meg a világot, vagy legalábbis a sajátját azáltal, hogy megteszi mindazt, amire képes lenne.




Ha már a legújabb és leghatásosabb módszerekről tanítok, miért ne tenném ezt a legújabb és leghatásosabb módon? Ahelyett, hogy pusztán csak egy érzékszervét használva, hosszú oldalakon keresztül kellene olvasnia ezt a forradalmian új tanítást, Ön a számítógépe előtt ülve - mint egy mozit nézve - teheti magáévá ezeket az üzlete szempontjából létfontosságú információkat.

A "Marketing Mesterképző" címet viselő sorozat, számítógépen nézhető Flash Videó formátumban, adat DVD-re van rögzítve. Nézhető egyenesen a DVD-ről, vagy átmásolható a saját számítógépre is.

 
 
 
 

Miért éppen a Videó formátumot választottam? A válasz nagyon egyszerű: Jelenleg ez a leghatásosabb módszer arra, hogy egy információt olyan szinten vigyünk át, hogy abból a hallgatónak (Önnek) használható, a gyakorlatban is működő tudása legyen.

Az anyag úgy van megszerkesztve, hogy Ön egyszerre láthatja, hallhatja és sok helyütt olvashatja is az információkat, és így a leghatékonyabb önképzési módszer birtokosa lehet.

Mivel egyszerre három fő érzékszervét használva fogadja be az információt, sokkal könnyebben válik megértéssé a tudás - és azt tudjuk, hogy csak az az információ válik használható tudássá, amit már megértettünk.

A videók további páratlan előnye, hogy miközben az olvasás, hallás és látás erejével tanítanak, lehetőséget adnak a folyamatos ismétlésre is.

 
 
 

Bizonyára volt már élő előadásokon úgy, hogy a nap végére úgy érezte, semmire sem emlékszik. Persze a jegyzetek segítenek, de azok a sokszor vagyonokat érő félmondatok, zárójeles kiegészítések amik az igazi titkokat rejtik, többnyire nem kerülnek bele a jegyzetekbe. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy újra meg újra megnézhesse a fontosnak ítélt részeket.

Arról nem is beszélve, hogy nem Önnek kell hangsúlyozni és értelmezni azokat az információkat, amelyek életben tarthatnák, sőt egy vadonatúj életet adhatnának a vállalkozásának, hanem egyenesen tőlem, az én hangsúlyozásban hallhatja és láthatja - mintha jelen lenne egy előadásomon.

Miért fontos ez? Azért, mert megakadályozza azt, hogy mindenki szubjektív módon, ki-ki a saját elképzelése szerint értelmezze a hallottakat és látottakat. Kiszűri annak lehetőségét, hogy egy téves értelmezés miatt, rossz irányba indítsa el a vállalkozásának megreformálását.

Egy másik - sokszor szem elől tévesztett - jelenség az információ felhasználhatóságának aktualitásával kapcsolatos. Sok előadásban jóval több hangzik el annál, mint amit a hallgató fel tud fogni. Az ember többnyire csak azt hallja meg, amit valamilyen szinten már megtapasztalt, illetve amivel kapcsolatban éppen akkor kérdései vannak. A többit "nem fontos részletek"-ként elengedi a füle mellett, holott az az információ nem kevésbé jelentős, mindössze még nem jött el az ideje.

Éppen ezért fontos egy tanagyagot félévente, évente újra megnézni, meghallgatni. Ha alkalmazza ezt a gyakorlatot, meg fog lepődni azon, hogy, minden egyes alkalommal olyan dolgokat fog találni a Videókon, amelyeket azelőtt még "sohasem hallott" és tökéletes választ jelentenek az aktuális problémájára.

Mennyibe kerül?

A Mesterképző Videó sorozat a közelmúltig mint prémium oktatás kizárólag a Mesterek Szövetsége szolgáltatással együtt volt megvásárolható és ilyen módon is csak azon ügyfeleim számára akik már rendelkeznek a "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" önképzési rendszerrel.

Az anyag együttes ára ebben a konstrukcióban 248.000 Ft+Áfa azaz 297.600 Ft volt.

Csak a közelmúltban döntöttem úgy, hogy önállóan is hozzáférhetővé teszem a ezt a kulcsfontosságú tanítást.

Bár a Mesterek Szövetségében való részvételnek továbbra is feltétele a POM és a Mesterképző Videók birtoklása, és remélhetőleg alapos ismerete és mindennapi alkalmazása, de... nem tartottam helyesnek, hogy ez fordítva is így maradjon.

Fel kellett ismernem, hogy ilyen módon azoktól tartanám vissza ezt a tudást, akik nek a LEGNAGYOBB szükségük van rá, akik az első eredmények után tovább akarnak lépni, de akiknek a szövetégben való részvétel még korai volna.

A döntésem megszületett és a Mesterképző Videók most egy méltányos 68.000 Ft-os áron önállóan is megvásárolhatók


Garancia

Javíthatatlan vagyok. Mindenre garanciát vállalok, így a Mesterképző Videókra is. Tehát ebben az esetben is a tőlem megszokott 100%-os időkorlát nélküli elégedettségi garanciát biztosítom Önnek. Csak írnia kell egy e-mailt, visszapostáznia a csomagot és visszakapja a pénzét.


Bónuszok
A Mesterképző Videók mellé
a következő kiegészítőket mellékelem:

1.) A teljes sorozat hanganyagát mp3 formátumban!

Új, időt nyerő tanulási szokások kialakítása nélkül a XXI. század vállalkozójának szinte semmi esélye nincs lépést tartani! Meg vagyok győződve, hogy az egyik legfőbb kulcs egy jobb jövőhöz az, hogy képes lesz e a mindennapi holtidőket hasznosítani! Arról van szó, hogy amennyiben a telefonjára vagy egy mp3 lejátszóra feltölti a tanításaimat ismétlés gyanánt utazás, sportolás, házimunka vagy bármilyen összpontosítást nem igénylő tevékenysége közben tanulhat.

Ön gyakorlatilag IDŐT teremt a tanulásra. Ilyen módon Ön képes napi, de legalább heti rendszerességgel jelentős mennyiségű információt befogadni.


2.) A világ legjobb weboldalai 96 kategóriában - linkgyűjtemény


3.) A "Megelőző csapásmérés - Bevezetés a PROAKTÍV Marketing titkaiba" című marketing tanulmány.

"Proaktív Marketing"-nek nevezett marketing szemléletet amellyel megelőzheti a változást és folytonos piacvezetést biztosíthat magának.


4.) A "Marketing GYORSÍTÓ - 10 nap kíméletlen őszinteség!" című 10 részes fenomenális tanulmány

...mely olyan szempattintó egyenességgel mutatja meg a gyors eredményekhez vezető egyetlen VALÓDI utat, mint semmilyen más tanításom eddig és valószínűleg ezután sem. A megoldásértékét tekintve csak ez a közel 50 oldalas tanítás sorozat megéri a Mesterképző teljes árát.


5.) Ön megkapja, a pályafutásom két legsikeresebb bevezető kampányának teljes anyagát

Ezeket áttanulmányozva a hatásgyakorlás magas művészetébe kap bepillantást. Ez a két kampány a Mesterképző videók és a Mesterek Szövetsége szolgáltatás két nagy piaci bevezetését készítették elő illetve bonyolították le.

Két olyan 1-1 hónapos időszakot lefedő üzenetsorozatról beszélünk, melyeknek a fenti két tanulmány képezte a csaliját és melyeket követően a tényleges piacnyitás napjaiban a vevőim szó szerint lerohantak és mindössze órák alatt sokmilliós REKORD forgalmat generáltak.

Ez a két kampány több mint 30.000.000 Ft online forgalmat produkált. Biztos vagyok benne, hogy rengeteget fog tanulni belőlük.



Amennyiben ott a vágy a szívében a kiválóság után, most Ön is hozzájuthat ehhez a maga nemében páratlan anyaghoz, mely nem csak átértelmezheti az Internet-kereskedelemről kialakított eddigi gondolkodását, de olyan gondolatokat ébreszt melyek vadonatúj perspektívákat tárhatnak Ön elé.

A "Marketing Mesterképző" segítségével megreformálhatja az egész értékesítési rendszerét, mely reform szinte egyik napról a másikra anyagiakban is éreztetheti a hatását.


Szerezze meg Magyarország jelenleg ismert legintenzívebb és legátfogóbb Marketing GYORSÍTÓ-ját MOST!

Az Internet Marketing Mesterképző most 57.000 Ft+Áfa azaz 68.400 Ft-os áron rendelhető.
Ha meghozta a döntését kattintson az alábbi hivatkozásra, és adja le a rendelését MOST!

Internet Marketing
Mesterképző Videók


 
 
 
 

Maradok tisztelettel szolgálatában:

 
    Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK
www.marketingmegoldasok.hu
Kapcsolat - A véleménye fontos nekünk

ui.: Az online vállalkozások temetésén remélem hogy Önnel együtt, csak a konkurensei felé kell majd a részvétünket kinyilvánítanunk.