Az elmúlt években több száz internetes vállalkozás tulajdonosát tanácsoltam, több száz weboldalt elemeztem és több száz értékesítési modellt javítottam ki és segítettem működővé tenni. Ennek a munkának a talán legnagyobb haszna azokban a felismerésekben mutatkozik amit a hazai internetes vállalkozások mindennapi gyakorlatával, kihívásaival, erősségeivel és gyengéivel kapcsolatban szerezhettem. Pontosan tudom, hisz százszor és ezerszer láttam, hogy mi az amit az online vállalkozók elrontanak. Pontosan tudom, hogy Ön hol és milyen zsákutcákba sétálhat be az online üzlete felállítása során.

Ezek a felismerések szó szerint éveket és milliókat takaríthatnak meg Önnek a következő fejlesztésénél.

A kép egyfelől siralmas, másfelől rettentő reményteli.
Siralmas, mert olyan sokan félreértik - még az olvasóim közül is - az internetes értékesítés lényegét. Ugyanakkor reményteli, mert az elmeradó eredmények realizálásához "csak" ki kell javítani a hibákat. Valójában nem ismerek olyan weboldalt, a sajátomat is beleértve, amelynél néhány jól befektetett munkaórával ne lehetne jelentősen javítani az eredményességén.

Hogy mit jelent ez?

Azt, hogy ha több pénzt szeretne keresni az a pénz máris ott hever az orra előtt. Ott van a weboldalában, az online értékesítési rendszerében valahol. Ott bujkál egy fél órás változtatás, egy új módszer adaptálása, vagy egy egyszerű megértés formájában valahol. Csak meg kell találnia. Ez az amiben most a segítségére leszek.

Ha szükséges
változtasson az üzletén!

Mihez nyúljon és mihez ne, ha változtat? Mit csináljon az üzletével, hogy a legkisebb változtatás is konkrét bevételekben hálálja meg magát?

A következő percekben olyan kérdésekre keresünk választ, mint:

  • Melyik az az egyetlen tényező az értékesítési folyamatban amelyen ha változtat azonnali profitnövekedést biztosíthat Önnek? Ha hetek, sőt napok leforgásával nagyobb eredményeket szeretne látni semmi mást nem érdemes tennie mint ezt...
  • Melyek azok a változtatások, melyeket ha kispórol az Internetes vállalkozásából, gyakorlatilag üzleti öngyilkosságot követ el?
  • Mi az a tényező, amelyet a módszerek bármelyikéhez hozzáadva hihetetlen eredmény növekedést hozhat, de amely alulbecslése kényszerű küszködésre ítéli az adott területen?
  • Mit gondol a vevő? Az üzenet be és elfogadásának részletes elemzése.
  • Mitől működik és mitől nem? Az online értékesítés lélektanának mély megértése.
  • És számos további rendkívül fontos téma...

Az alábbi videókon gyakorlatilag elmondok MINDENT amit 10 óra alatt - annak érdekében hogy Ön a lehető leggyorsabban optimális bevételhez juthasson a weboldala révén - csak el lehet mondani.

Ahol szükséges mély szemléleti tanítást adok, ahol szükséges konkrét módszereket és folyamatokat definiálok és ahol szükséges egyszerű, könnyen alkalmazható ötleteket, tippeket mutatok Önnek. Ezek a videók nem csak köteteket beszélnek, de szó szerint életmentők lehetnek egy olyan ember számára aki már túl van a tűzkeresztségen, aki már élesben gyakorolja a tudását. Minden egyes óra tanítás vagy megkérdőjelezi vagy megerősíti abban amit tesz, nagy pontossággal kiigazít, nem csak irányt, de konkrét megoldásokat mutat. Ezek a videók jelentik az egyik leggyakorlatiasabb segítséget, amit egy oktatási anyagon keresztül csak nyújtani lehet.


M
ég egy fontos szempont...

Habár az Internetes értékesítés alapelvei változatlanok maradnak, nincs még egy olyan piac, amely ilyen gyorsan fejlődne és változna, mint az online piac. Folyamatosan ÚJ módszerek és eszközök jelennek meg, melyek alkalmazása akár többszörös eredményeket hozhat Önnek. Ugyanakkor valami, ami tegnap még újdonságnak számított ma már csak tavalyi hó.

Akárhogy is nézzük, Önnek legalább két három évente a piac igényihez és megértéséhez kell igazítania az üzletét, mindeközben egy ilyen frissítés szó szerint hihetetlen lehetőségekre nyit ajtót.

Ön melyik csoportba tartozik? Ön esetleg az aki...

  • ...aki már egy kisebb vagyont keresett a weboldalával, de hiszi, hogy néhány megfelelő változtatással a többszörösét is megkeresheti?

  • ...vagy inkább azok közé tartozik, akik ugyan nem engedhetik meg maguknak hogy ne alkalmazzák a legfrissebb profitmódszereket, ugyanakkor nem akarnak hosszú hónapokat és súlyos milliókat költeni arra hogy naprakészek legyenek?

  • ...aki a legjobb tudása szerint alkalmazta az internet marketing módszereit, de úgy érzi valami mégis hiányzik.

  • ...lehet hogy Ön az, aki szívesen látná, aki át akarná élni, hogyan gondolkoznak a szakemberek, hogy miként bánnak a problémákkal és milyen megoldásokat adnak rájuk, hogy mit tartanak fontosnak és mit NEM. Aki szívesen része lenne annak a rendkívül intenzív és inspiráló, a hazai Internet Marketing legjobbjainak együttgondolkodásából fakadó közösségnek, ami hol az önfeledt nevetés könnyedségével, hol a szinte késélre menő vita szigorával néz szembe egy vállalkozás sikeréért leginkább felelős kérdésekkel.

  • ...aki egyszerűen szeretne többet, aki úgy érzi, hogy az Internet valódi lehetőségeinek csak a felszínét kapargatta meg és most a mélyébe is bele akar pillantani.

Bármelyik jellemzés legyen is érvényes Önre az alábbi sorok és Videó bemutatók garantáltan érdekelni fogják. Ha maximális eredményre törekszik, ha szívesen meglovagol olyan hullámokat, melyek erőlködés nélkül emelik a "hajóját" oda ahova önerőből szinte lehetetlen lett volna jutni, akkor NINCS MESE Önnek érdemes naprakésznek lenni.

És ez ráadásul még csak NEM IS NEHÉZ. Mindössze néhány óra odafigyelésre és a megfelelő információ forrásra van szükség amely nem csak az elméleti tudást adja át, de az új lehetőségek megértését és adaptálását is elősegíti.






T
öbb mit száz, valós a hazai piacon működő weboldalt kielemezve összeállítottam azt a minimálisan szükséges információ mennyiséget, amely precízen kijavítja azokat a hibákat, melyekbe még a saját ügyfeleim is beleesnek.

A teljes választ egy közel 10 órás felvétel tartalmazza, melyet most "Műhelytitkok I" (6 óra) és "Műhelytitkok II" (4 óra) elnevezéssel két Flash VIDEÓ sorozat formájában az Ön kezébe adok.

Az alábbiakban részleteket láthat a "Műhelytitkok I" Flash Videó sorozatból, illetve tematikusan végigmegyünk a felvételek tartalmán, a tárgyalt témákon és megválaszolt kérdéseken. Kérem ne feledje, ezt az anyagot valós, a hazai piacon működő weboldalakat elemezve állítottam össze, annak érdekében hogy a lehető leghatékonyabban orvosolhassam a következetesen ismétlődő hibákat. Ez az információ segítségére lesz abban hogy kijavíthassa azokat a az egyszerű félreértéseket, melyek az online értékesítés lényegével kapcsolatban élnek a vállalkozók 90%-ának fejében.

Önmagában az itt látható VIDEOKAT megnézve és az anyag tematikáját átolvasva olyan felismerései lesznek, melyekkel akár holnaptól hatékonyabbá teheti az üzletét.


Jó olvasást és jó videózást kívánok!

 


Mik az Online eredmények
nélkülözhetetlen hozzávalói? I.

Internetes üzleti koncepció - Tudja, hogy mivel foglalkozik a vállalkozása? Biztos benne?

Egy igazán eltalált üzleti koncepció MINDENT nagyságrendekkel könnyebbé tesz.


"Mi az amit az emberek akarnak?" 2 perc

  • Mi az amit az emberek már meg akarnak kapni? Hogyan beszéljen a termékéről ahhoz, hogy az emberek felismerjék, hogy MEGTALÁLTÁK amit keresnek?

  • Mire és hogyan van igénye az embereknek, amely igényt elfogadható befektetés mellett kielégíthetne?

  • A négy legfontosabb kérdés amit a célközönség igényeivel kapcsolatban fel kell tennie ahhoz, hogy ne vétse el őket! A megoldás sokszor csak ennyi: Ugyanazt másképp nevezni és mást hangsúlyozni!

  • Két alapvető szempont, mely összesen hat jól meghatározott kategóriáját határozza meg a vásárlási igényeknek. Ezen kategóriák bármelyikét megcélozva egy akár piacvezető vállalkozás építhető fel.

  • Vállalkozási koncepciók, melyek akár zéró költség mellett kielégítik az ügyfeleink igényeit. A legkülönfélébb lehetőségek rövid bemutatása, melyek önmagukban is üzleti ötletekké válhatnak a kezében. A szinte azonnali bevételeket generáló üzletektől a hosszú távon állandó passzív jövedelemig.

Pozicionálás és az első 7-15 mp üzenete - Ne gondolja, hogy "ezt már tudom" mert én is most tanulom újra! Vannak csaták, amiken egész háborúk múlnak.

Ez egy ilyen csata:

  • A látogatók milyen felismert igényét szólítsa meg?
  • Hogyan szólítsa meg a látogatóját?
  • Tudja, hogy miért veszít el ügyfeleket? Mi a leggyakrabban felmerülő kizáró tényező?
  • Hogyan lesz megkülönböztethető a konkurenciájától?
  • Hogyan lehet Önre emlékezni?
  • Miben, hogyan lesz a szakterületén egyedülálló?
  • Hogyan adhatja át az üzenetét?

Hogyan szólítsa meg?

  • Melyik az az Öt megszólítás, amelyik szinte mindig célba talál? Mutatok öt cím variációt egy-egy frappáns példával, melyek alapjai lehetnek saját átütő erejű címeinek.
  • Hogyan érheti el, hogy a látogatói ne csak beleszimatoljanak a weboldalába, majd örökre eltűnjenek, hanem e helyett végigolvassák a szövegét és azután vásároljanak? Ha az újságok meg tudják csinálni, akkor mi is megtanulhatjuk.

Hogyan adja át az üzenetet?

  • Hat különböző koncepció az üzenet átadására. Hat látványos bemutató és példa arra, milyen utakat választhatunk az üzenetünk hatékony kommunikálására.
  • NEM IGAZ, hogy csak az egyoldalas hosszú szöveget és semmi mást nem tartalmazó weboldalak képesek értékesíteni. Vannak más lehetőségek is! Ön tudja, hogy melyek azok és Önnek melyiket kellene választania?
  • A design, a kép, a szöveg, a hang, videók és interaktív felületek szerepe az értékesítésben. Félreértések és nagyszerű lehetőségek "nagyok" és a "kicsik" példáján.




Mik az Online eredmények
nélkülözhetetlen hozzávalói? II.

Az eddig tanultak egy vállalkozás példáján - Avagy ég és föld különbség van a "tudom" és "csinálom" között.

  • "Azt hittem, hogy új koncepciót találtam ki, de valójában nem tudok elszakadni attól ahogy eddig gondolkoztam..." - Szörnyen nehéz elszakadni attól amink van! Vigyázzon nehogy bezárja magát az eddigi elképzelési közé...
  • Sok vállalkozó olyan, mint a saját farkát kergető kutya.
  • Kérlelhetetlen szigorral végigmegyünk a tanultak alkalmazásán és kiszabadítjuk az elménket a megszokott keretek fogságából.
  • Nagyszerű példa egy vállalkozás megújításának felfrissítésének menetére.

Harc a vevő bizalmáért és a meggyőzés művészete, avagy az egyetlen dolog amit az ügyfelei igazából meg akarnak kapni.

Az üzlet lényege:


"Mi győzi meg a legegyszerűbben a vevőt?" 2 perc

  • A legegyszerűbb "módszer" arra, hogy zseniális mondatokat, lebilincselő szövegeket írhasson olyan szavakat, amelyeket a vevői hallani szeretnének, és amelyek varázslatosan megnyitják a pénztárcájukat is. A titok az igazán eredményes és hosszú távú értékesítés mögött.
  • A vevők bizalmába férkőzni nem mindig egyszerű. Mutatok egy olyan módszert amivel ezt minden fejlesztés és extra költség nélkül könnyen megteheti.
  • Négy tanács amely ajtót nyit Önnek a vevők bizalma és lojalitása felé. Az érdektelen tömegből így válik hűséges törzsvevő.



Információ (azonnali megoldás és nyereségérzet) - A meggyőzés
további lehetőségei

Információ önmagában NEM ÉR SEMMIT, ha nem a megfelelő és nem a megfelelően van tálalva.

  • Van aki beszél róla és van aki azonnal elkezdi csinálni. Megmutatom hogy miként tartozhat a második csoportba.
  • A meggyőzés négy legegyszerűbb módszere
  • Hogyan mondhatná el a látogatóinak hogy érdemes megvenni a termékét?
  • Négy olyan egyszerű módszert mutatok, amely nagyságrendekkel hatásosabbá teszi az üzeneteit. Ha ezt elmulasztja a kereskedelem lényegét hanyagolja el!
  • A meggyőzés három kategóriája. Három út három különböző irány.
  • Mikor kezdheti eladni a terméket? Túl hamar vagy túl későn lecsapni a labdát egyaránt hiba lehet.



Kezdeményezés


Ha ezt nem csinálja tudatosan a weboldala körülbelül azzal a hatékonysággal fog kezdeményezni, mint egy sarki közért, és ez nem valami sok.

  • Hol és hogyan kell kezdeményezni? Van egy akciós terméke, de senki nem tud róla, érkezett egy új kollekció, és senki nem tud róla... mit csinálhatna és hogyan?
  • A két legfontosabb stratégia a kezdeményezésre. Nem mindegy, hogy melyik vállalkozási koncepció melyiket használja. Még ha az egyik keservesen megbukott a másik még mindig hozhat nagy sikert!
  • Az értékesítési folyamat mélyebb megértése, és főbb elemei.
  • Hogyan zárom le az üzletet? A látogatónak egy ponton döntenie kell. Hogyan segíthet neki?



Látogatottság


Szemlélet: aki jött visszajöjjön, aki jött másoknak is szóljon (mindkettőre legyen oka)

  • Hogyan érheti el, hogy ha egyszer sikerült egy adott látogatót a weboldalára csalogatni, ne tűnjön el örökre, hanem később is visszajöjjön?. Egy hozzáállás ami segít visszatérő látogatókat generálni.
  • Egy zseniális tanács, amit ha megfogad a legjobbak közé emelkedhet.
  • A fizetett hirdetések sokszor kihasználatlan lehetőségei. Néhány forintért látogatottság egyik napról a másikra. Hazai és nemzetközi lehetőségek, pénz egyik napról a másikra. Google / CT network / Kurzor / eBay eladási technikák.
  • Stratégiai együttműködések avagy hogyan csinálhat egy kisebb vagyont a konkurenciájából! Mit kell tennie ahhoz, hogy akár a nagyok is sorban álljanak, hogy együttműködhessenek Önnel.



Mit érdemes hozzátenni, ami valóban hoz eredményeket is?

A valódi online értékesítés alapjai: Ha nem akarja átalakítani a weboldalát, de minimális befektetéssel, maximális bevételt szeretne, akkor EZ Önnek szól!

  • Hírlevelet akárki csinálhat, de vajon eredményeket is hoz neki? Élet és halál kérdése: Mit küldjön ki egy hírlevélben ahhoz, hogy az nagyságrendekkel nagyobb eredményeket termeljen.
  • Hogyan vezeti át az olvasókat a segítő információban a termékek és így a vásárlás felé. Hogyan értékesíthet a levelezőlistáján? Ha csak egyszerűen nem, vagy rosszul csinálja ezeket akkor Ön pénzt veszít.
  • Hogyan segítheti a döntéshozatalt? Miként szabadíthatja meg az ügyfeleit a szűnni nem akaró vívódástól? Videó:


"Egy tipp ami MEGDUPLÁZHATJA a bevételeit!
Az ajánlattétel lényege"
2,5 perc

  • A hihetetlen különbség egyetlen üzenet és egy üzenet sorozat hatékonysága között. Egy e-mai nem e-mail. Megmutatom Önnek, hogyan termelhet 4.5 millió forint nyereséget egyetlen hét alatt néhány megfelelő e-mail kiküldésével. Videó:


"4,5 millió forint négy e-maillel!?" 1 perc

  • A megfelelő cserearányok jelentősége. Hogyan érheti el a vevők teljes, 110%-os elégedettségét?
  • A legegyszerűbb lehetőség, hogy egyik pillanatról a másikra hatékonyabbá tegye a weboldalát!
  • Egy eszköz amit használnia kell ha nem akar zsákbamacskát árulni. A meggyőzés leghatékonyabb eszköze.
  • Aki saját magát dicséri az gyanús, de ha nem Ön, akkor ki tehetné meg Ön helyett. A harmadik személy hatalma. Mondja el valaki más, hogy mennyire jó Önnel üzletelni.
  • Hogyan ébreszthet vágyat a látogatójában arra, hogy birtokolják a termékét? Megfelelő illusztrációk elmondják azt, amit a szavak talán sohasem tudtak volna. Fotó / Audio / Videó
  • Néhány gondolat a Google működéséről és a "pagerank" jelentőségéről.
  • Véleménykutatás/Monitorozás/Tesztelés/ - Optimalizálás. A telefon, mint legrövidebb út az ügyfélvélemények megszerzésének. A tesztelés előkészítése.
  • Split testing. Nem baj ha az üzlete most nem tökéletes, a kérdés inkább az hogyan válik azzá.



Az ellenállhatatlan
üzleti ajánlatok titkai

Wolf Gábor - MarketingCommandó vezető tanácsadója


"Mit kell adni egy érdeklődőnek,
hogy vásárló legyen belőle?"
2,8 perc
  • Mikor és hogyan tegyen "ajánlatot" az érdeklődőjének ahhoz, hogy nagy valószínűséggel IGEN-t mondjon. Ha ajtóstul rohan a házba, lehet hogy nem felhőtlen örömmel fogadják.
  • Mit jelent értelmetlenül nyomulni vagy intelligensen és ellenállhatatlanul ajánlatot tenni?
  • Jó és rossz hirdetési példák.
  • Az ellenállhatatlan ajánlat anatómiája.
  • A profi ajánlatok öt nélkülözhetetlen eleme!
  • Hogyan aknázhatja ki újra a meglévő vevőkörét akár napok alatt.
  • Egy módszer amely megtöbbszörözheti a legjobb ajánlatok hatékonyságát is.




Kíméletlen szigorral a lényegről
Közös Gyakorlat

Az üzleti ötlet és koncepció definiálása

Az Ön üzletének a előnyei, valós értéke vagy eltűnik, vagy kiemelkedik a szavak közül... Sokszor azt hisszük, hogy elmondtuk, amit akartunk, de valójában még a közelében sem járunk.

  • Hogyan találhatjuk meg az ügyfeleink eddig figyelmen kívül hagyott szükségeit?
  • Hogyan kovácsolhatunk tőkét egy felismert igényből? Milyen különböző módokon elégíthető meg az igény? Ha nem lesz legalább 10 jó ötlete miközben végignézi ezt a fejezetet, az csakis úgy lehetséges hogy késő este nézte meg a videót és már az első 2 percben elaludt.
  • Az alkotói munka sok fejtöréssel, időnként éles vitákkal de ugyanakkor sok nevetéssel is járó folyamata.
  • Néhány merész üzleti ötlet és igen ötletes megvalósítás.
  • Ámulatos tapasztalat, amint egy üzleti ötlet, egy cím vagy értékesítési szöveg azonnal szembesül a piac valódi igényeivel...
  • Hogyan válik egy első látásra jelentéktelen, közömbös információból egy az egész vállalkozását forradalmasító előny. Ilyen információk ott lapulnak mindannyiunk fejében!



Az üzenet meghatározása - szövegírási gyakorlat

  • Amikor úgy érzi, hogy kész van, valójában akkor kezdődik az igazi munka. Miért a fájdalomküszöb után kezdődik az igazi szövegírás?
  • Jobb címeket lesz képes megfogalmazni, mint valaha azelőtt! Ne feledje, szinte csak egy lövése van, ha az elvéti a célját, lehet hogy egy második lövésre már nem lesz ideje.
  • Hogyan kerülheti el a marketinges öngyilkosságot?
  • Élje át miként kovácsolódik a közönség kíméletlen kritikájának, azonnali visszajelzésének tükrében egy átlagos üzenetből egy igazi "telitalálat".
  • Vajon egy drasztikus, szinte meghökkentő pozíció hozhatja Önnek az áttörést? Van amit nem merünk felvállalni, de nagy áttörést hozhatná nekünk. Merjen kilépni az átlagosság közönyéből! A túlzott óvatoskodás sokszor a siker temetőjévé válik.

A látogatóktól várt aktivitások meghatározása (konkrét üzleti célok)

Videó:


"Mit várjon a látogatóitól, avagy
hogyan teheti be legalább az egyik lábát az ajtóba?"
3,5 perc

  • Sokszor csak azért, mert elsőre meg akarunk kapni MINDENT, végül nem kapunk SEMMIT!
  • A kevesebb néha több! Hogyan találhat egy olyan közbülső üzleti célt, melyet 20x gyakrabban és egyszerűbben érhet el, mint a konkrét eladást, de amely révén később mégis üzletet köthet.



Az aktivitáshoz vezető kommunikációs út főbb lépéseinek meghatározása

  • Attól, hogy kitalált egy nagyszerű piacépítési módszert még nem garantált hogy az működni is fog, sőt... Mit kell tennie ahhoz, hogy a másodlagos üzleti célját valóban el is érje? A legjobb ötleteket is működővé kell tenni. Megmutatom hogyan.
  • A hatékony e-mail cím gyűjtés a hazai marketing egyik legnagyobb profijának példáján. Ha tudja hogy mit kellene csinálni, ne féljen meg is tenni.




Az igazság pillanata
Weboldalelemzés

Másfél óra intenzív agytorna, miközben megpróbáljuk kivenni a lehető legtöbbet féltucat weboldalból.

Rendkívül gyakorlatias példák, tanácsok kristálytiszta magyarázatok a legfontosabb weboldal szerkesztési és értékesítési szempontokról. Videó:


"Nem érdemes félmegoldásokkal küszködni!
A megfelelő változtatások 4-szeres bevétel hoztak
egyik hónapról a másikra"
6,5 perc

  • Miért kellene egy elavult és haszontalan keretszerkezetbe belepréselni a hasznos, igazán profitot termelő elemeket, miközben az egész weboldal is állhatna hasznos elemekből? A félmegoldások egyszerűen pénzt vesznek ki a zsebéből. Meghaladott elképzeléseket nem kerülgetni, hanem kidobni kell.
  • Sokszor szentimentális kötődésünk van egy rosszul működő weboldalhoz és a hozzá kapcsolódó elképzeléseinkhez. Nem kellene ennek így lennie. Sok weboldal miközben az egyik kezével gyűjti a pénzt, a másikkal elégeti.

Ha nem leszek lelkes az első pillanatokban, hiába a legnagyszerűbb tartalom. Videó:


"Hogyan bukhat meg egy "Nagyon korrekt"
weboldal egy banális hibán?"
3 perc


Egy olyan hozzáállás, amely még a legsikeresebb vállalkozásoknak is ad egy extra lökést. Videó:


"Mit tegyek, ha SEMMIVEL sem tudok igazán
kiemelkedni a konkurenciám közül?"
2,5 perc


N
éha megváltoztatjuk azt, amit NEM kellett volna miközben érintetlenül hagyjuk a veszteségeink VALÓDI okát. Tudni "mit?" és "miért?" elpazarolt hónapokat és százezreket, milliókat spórolhat meg. Videó:


"Van aki az üres tejfölös pohárral kidobja kanalat is!"
0,5 perc


T
ovábbi témák:

  • Egy példa ahol egy teljes redesign megnégyszerezte a weboldal bevételét, mégpedig egyik hónapról a másikra.
  • A redesign lehetőségei egy további példán. Ugyanazt egy kicsit másként, de a különbség ég és föld.
  • A fejlesztés legújabb iránya a saját példámon. Új technikák alkalmazásával hihetetlen lehetőségek. Szinte csak a kreativitás szab határt.

Hogy érzi? Hasznosak ezek az anyagok? Ismeri a megoldást, a választ a felvetett problémákra?

A "Műhelytitkok I" az egyik leginkább érthetőbb és ezen keresztül a legkönnyebben gyakorlatba ültethető marketing információ ami csak kikerült a kezem alól. Nem csak hogy benne van a szívem lelkem, de nem ismerek még egy olyan önképzési lehetőséget, amely ennyire a VALÓSÁGRÓL beszélne, mint ez.

Nem tudom másképp mondani: Ha tudni akarja, hogy mi az amivel MA törődnie kell, akkor ez a videó sorozat egy "Muszáj!" az Ön számára.

És itt még nincs is vége.









Felvettünk egy további előadást, melynek nem csak gyakorlatias, az Internet Marketing valódi húsba vágó kérdéseit feszegető témákat tárgyalt, de kimondottan forradalmi információkat fogalmazott meg.

SOHA az eddigi marketing tanácsadói és oktatói pályafutásom során nem sikerült ennyire pontosan és tömören megfogalmaznom hogy mihez és hogyan kell nyúlni, ha NAGYOBB eredményeket akarunk.

Ennek a felvételnek a legkiemelkedőbb részeiből állt össze a "Műhelytitkok II." sorozat, mely 100%-ban "haladóknak" szóló technikákat, kifinomult módszereket és a legújabb marketing eszközöket tárgyalja.

A "Műhelytitkok II" videói olyan megoldásokat is tárgyalnak, amelyekről a legtöbben talán még csak nem is hallottak.


Mit lehet kihagyni,
hogyan egyszerűsítheti a rendszerét?

A szentimentalitással való végső szakítás

  • Mit távolítson el a weboldaláról ahhoz, hogy nagyságrendekkel hatékonyabbá váljon? Ne értsen félre, itt tényleg arról van szó, hogy ha képes letörölni néhány dolgot TÖBB pénzt fog keresni. Vigyázzon, mert a legtöbben nem vagyunk rá képesek.
  • Milyen alapelv szerint kell döntést hozni valamely elem, ötlet vagy elképzelés élete és halála felett? Hogyan állapíthatja meg a saját vállalkozásánál ezt a MINDENT felüluraló alapelvet.
  • Tudta azt, hogy az átlagember egyszerre csak egy dologra tud összpontosítani? És azt is tudta, hogy ha túl sok választási lehetőséget ad a vevőjének, akkor a végén egyáltalán nem vásárol? Mi az a következő lépés a vásárlás, illetve törzsvevővé válás irányában amit az ügyfél meg tud lépni?
  • A türelem jelentősége az értékesítésben. Avagy NEM LEHET MINDENT EGYSZERRE!
  • Egy ponton a látogató érdektelennek, üresnek, találja az üzenetet, illetve elfogy az ideje, energiája.
  • Ha bizonytalan benne, hogy mitől kellene még megszabadulni, van egy tippem... de valószínűleg fájni fog.
  • Ha nagy pénzt akar keresni ne a már meglévő folyamatba erőszakolja bele a fontos elemeket hanem álljon az egész folyamat fontos elemekből! Alázat nélkül ez LEHETETLEN!
  • Van ami azt a hatást éri el amit gondoltunk és van ami NEM! El kell tudni dobni dolgokat kötődéstől és "ártól" függetlenül.
  • Nyolc kategória, amelynek szinte biztos hogy TÁVOZNIA kell.



Az Internet Marketing magasiskolája I-II

  • A e-mail marketing lényege. Hogyan állíthat össze egy olyan levelezési rendszert, amely egy évre előre kezeli az összes hírlevelet, promóciókat, akciókat, emlékeztetőket és backend ajánlatokat. Hogyan csinálja mindezt úgy, hogy még MŰKÖDJÖN is? Másképpen mondva: Ha egy ügyfél középtávon eddig átlagosan 50.000 Ft profitot hozott Önnek, hogyan csinálhat ebből 150.000 Ft-ot?
  • Az időszakos AKCIÓK sikerének titkai. Néhány apróság NAGY különbséget tesz a bevételekben.
  • Optimalizálás: Melyik az a négy dolog, amelyet MUSZÁLY tesztelnie ahhoz, hogy valamirevaló eredményekre juthasson?
  • Hogyan teheti nagyságrendekkel hatékonyabbá a következő e-mailjét? A megfelelő tárgymező szerepe a teljes kampány sikerében.
  • Egy szemlélet mely nem csak leegyszerűsíti az értékesítést, de jóval hatékonyabbá is teszi. Ezután negyed annyi idő alatt képes lesz megfogalmazni az értékesítési üzenetét, miközben még nagyobb eredményt is hozhat Önnek.
  • Hogyan adhat el egy ügyfélnek kevesebb mint 10 nap alatt 3 terméket, miközben eredetileg csak egyet vagy akár egyet sem akart venni? Nem, nem csapjuk be a vevőt, mindössze segítünk neki megoldani a problémáit. Ön megtudja ezt úgy csinálni, hogy közben a kisujját sem kell megemelnie?
  • Vissza az alapokhoz! Miről kell írnia ahhoz, hogy a látogatói lebilincselőnek tartsák, majd a végén rendeljenek? Ha pedig tudja, akkor miért beszél mégis valami másról?
  • A személyre szabás lehetőségei és rohamosan növő jelentősége a weboldalon és e-mailekben. Most már nem Ön az egyetlen aki e-maileket használ, de még mindig lehet az egyetlen akinek a leveleit el is olvassák.
  • Hogyan kell megtördelni egy címet ahhoz, hogy többen elolvassák?
  • Hogyan lesznek a problémák a hasznunkra? A félelem a szövetségesünk is lehet.
  • Mit kell utánoznia egy értékesítési szövegnek ahhoz, hogy a látogatói a legnagyobb nyitottsággal és örömmel olvassák? Azt is tudja, hogyan kell megírni egy ilyen szöveget?
  • Pásztázási teszt - ez az amin az Ön szövege vagy átmegy, vagy keservesen megbukik. Az utóbbi nagyjából azt jelenti, hogy a töredékét keresi annak, ami a munkája alapján megilleti. Ha tudja mire kell odafigyelni, a hiba percek alatt kijavítható.
  • A meggyőzés hat alapvető eszköze.
  • Mi a helyzet a hosszú szöveggel?!? Kinek érdemes használnia és kinek nem? Mennyiben változott a piac ezen a területen?
  • Az érékesítési hatékonyság kérdése. 100 látogatóból hánynak illene megvennie egy ~10.000 Ft-os terméket? Egy 40.000 vagy egy 80.000 Ft értékűt?
  • Mi kell ahhoz, hogy teljes biztonsággal vásárolhasson látogatottságot, azaz úgy hogy tudja minden hirdetésre költött 1000 Ft-ja 2000-ret hoz be.
  • Hogyan döntheti el, hogy pontosan mennyit is ér Önnek egy látogató?
  • Google AdWords / Etarget / Ctnetwork / Kurzor - tipek
  • Hogyan győzheti le a popupgyilkosokat és a Google szabályzatot egyaránt?
  • Massanger Marketing (Direkt Desktop Technológia) - Egy zseniális új eszköz, ami a konkurencia fölé emeli az Ön üzeneteit és kiemeli Önt az e-mailek sokszor túlzsúfolt világából.
  • Hogyan alakíthatja az ingyenes hírlevelét egy folyamatos bevételi forrássá.






Hogyan juthatok hozzá
ehhez a tudáshoz?

  1. A "Műhelytitkok I" sorozat több mint 6 órás videóanyaga számítógépen nézhető Flash VIDEÓ formátumban adat DVD-n érkezik. A Önnek semmi egyebet nem kell tennie, mint kitölteni a megrendelőt, megnyomni a gombot és máris érkezik a sorozat!

  2. A "Műhelytitkok II" sorozat összesen 4 órás felvétele szintén számítógépen nézhető Flash Videó formátumban van rögzítve és adat CD-n érkezik. Nézhető egyenesen a CD-ről, vagy átmásolgató a saját számítógépre.

  3. Élő előadás - Mint ahogy már említettem a "Műhelytitkok I" és a "Műhelytitkok II" DVD sorozatok a nagy sikerrel megrendezett "Internet Marketing Műhelygyakorlat és Csoportos Konzultáció" elnevezésű rendezvényünk felvételeinek fénypontjaiból álltak össze. Ennek megfelelően lehetősége nyílik személyesen is részt venni élő Műhelygyakorlatainkon.
     
    (Egy élő Műhelygyakorlat konkrét tematikája nagyban függ a résztvevő vállalkozások igényeitől, ennek megfelelően jó esély van rá, hogy számos specifikus kérdés nem ismétlődik meg egyik alkalomról a másikra.)

    Az Internet Marketing Műhelygyakorlatokkal és Csoportos Konzultációkkal kapcsolatos további információkat itt találja.



Miért Flash Videó?

Olvasni jó, hallani jobb. Egyszerre olvasni, hallani és látni pedig tökéletes.
A leghatékonyabb önképzési lehetőség az, ahol a három fő érzékszervünket egyszerre használva fogadjuk be az információt, sőt a tanultakkal kapcsolatos feladatok elvégzésével aktívan részt is veszünk a folyamatban.

Ennek megfelelően olyan BÓNUSZOKAT is mellékelünk a Műhelytitkok videókhoz, melyek ezt a mély tanulási folyamatot még inkább elősegítik. (lásd BÓNUSZOK)

Folyamatos ismétlés
A VIDEÓ-k további páratlan előnye, hogy miközben az olvasás, hallás és látás erejével tanítanak, lehetőséget adnak a folyamatos ismétlésre is. Bizonyára volt már élő előadásokon úgy, hogy a nap végére úgy érezte, semmire sem emlékszik. Persze a jegyzetek segítenek, de azok a sokszor vagyonokat érő félmondatok, zárójeles kiegészítések amik a legtöbbet érnek többnyire nem kerülnek bele a jegyzetekbe. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy újra meg újra megnézhesse a fontosnak ítélt részeket.

A rejtett információ kincsek
Egy másik, sokszor szem elől tévesztett jelenség az információ felhasználhatóságának aktualitásával kapcsolatos. Sok előadásban jóval több hangzik el annál, mint amit a hallgató fel tud fogni. Az ember többnyire csak azt hallja meg, amit valamilyen szinten már megtapasztalt, illetve amivel kapcsolatban éppen akkor kérdései vannak. A többit "nem fontos részlet"-ként elengedi a füle mellett, holott az az információ nem kevésbé jelentős, mindössze még nem jött el az ideje a hallgató számára. Éppen ezért fontos egy tanagyagot félévente, évente újra meghallgatni. Higgye el, minden egyes alkalommal olyan dolgokat fog találni a videókon, amelyeket "sohasem hallott" azelőtt és tökéletes választ jelentenek az aktuális problémájára.




Mennyibe kerül a "Műhelytitkok I" és a "Műhelytitkok II" sorozat?

Az élő Műhelygyakorlatokon való személyes részvétel díja brutto 57.600 Ft, amely rendezvény ráadásul évente egy-két alkalommal kerül megrendezésre, és ahol az egyetlen lehetősége az amúgy fontos ismétlésre az, hogy teljes áron ismételten beiratkozik. Szem előtt tartva annak előnyét, hogy a videók ezeknek a rendezvényeknek a legjobb pillanatait tartalmazzák, és hogy az anyag bármikor újranézhető, nem tartanám magas árnak, ha az élő rendezvény díjához hasonló árat szabnék az anyagnak. Ennél azonban egy jelentősen alacsonyabb ár mellett döntöttem.

A "Műhelytitkok I" mindössze 29.000 Ft+Áfa-ba (brutto 34.800 Ft) kerül.
A "Műhelytitkok II" pedig mindössze 19.000 Ft+Afa-ba (drutto 22.800 Ft) kerül.



BÓNUSZOK

#1 A Műhelytitkok I-II teljes anyagának
mp3 felvételei CD-n!

Amennyiben holtidőkben (útközben, sportolás közben, házimunkát végezve, kutyasétáltatás közben... stb.) a számítógépétől távol is szeretne tanulni most könnyedén megteheti.

Semmi egyebet nem kell tennie mint betenni az autóba a CD-t vagy átírni a tartalmát a telefonjára, mp3 lejátszójára és máris megtöbbszörözheti a tanulásra szánt idejét. A holtidők ilyen módon való kihasználása a legtöbbünk számára az egyetlen lehetőség arra, hogy megfelelő mennyiségű információhoz juthassunk illetve, hogy a szükséges ismétlésekre is jusson idő.

Kérem ne becsülje le ennek a jelentőségét. Egy átlagos, feszített időbeosztással élő ember kizárólag a holtidejét felhasználva évi egy diplományi tudással gazdagíthatja az életét.


#2 Munkafüzet és Prezentáció!

A "Műhelytitkok" sorozatok a VIDEÓ-n hallhatókon és láthatókon felül egy munkafüzettel érkeznek, mely az elvégzett gyakorlatokat és feladatokat is tartalmazzák. Ugyanígy mellékelem Önnek az előadás során használt PP bemutatót is, mely gyakorlatilag a tanítás vázlatát képzi.

#3 Top értékesítési folyamatok linkgyűjteménye!

Ezen túlmenően mellékelek az anyaghoz egy - az elhangzottakat illusztrálandó - weboldalakból álló linkgyüjteményt is. Ez a lista az általam talált legjobb értékesítési folyamatok, minőségi megjelenések és extrém kommunikációs formák gyűjteménye. Önmagában átnézni ezt a linkgyűjteményt egy igen hasznos tanulmány lehet az Ön számára.

 

Műhelytitkok I-II
Flash Vidó és MP3 sorozatok megrendelése

Kérem, töltse ki az alábbi rendelési lapot, és legyen Ön is az elsők között akik ezzel a TOP információval profitálnak. 

Minden Ön által megadott adatot bizalmasan kezelünk. A rendelkezésünkre bocsátott információt sohasem adjuk ki harmadik fél felé. Személyiségjogait a legmesszebbmenőkig tiszteletben tartjuk.

Az Ön vezetékneve:
Az Ön keresztneve:
Az Ön e-mail címe:
Az Ön e-mail címe még egyszer:
A számlainformációk, mint cégnév, cím... :
Az Ön postacíme (A cím, ahova a számlát küldhetjük.):
Város:
Az Ön telefonszáma:
(a rendelés visszaigazolhatóságához)
Megjegyzés:

Kérem, jelölje be a rendelését!

- Műhelytitkok I /6 óra Flash Videó/ 29.000 Ft+Áfa azaz 36.250 Ft

 - Műhelytitkok II /
4 óra Flash Videó / 19.000 Ft+Afa azaz 23.750 Ft


Az Ön rendelésének bruttó értéke: Ft

Tehát a "Megrendelem!" gomb megnyomásával Ön megrendeli a bejelölt szolgáltatást. A rendelését követően e-mailben visszaigazoljuk Önnek a rendelést és elküldjük az esetleg szükséges adatokat, illetve egy munkanapon belül telefonon is visszaigazoljuk rendelését. (A fizetési lehetőségek és a számlázással kapcsolatos információk megtekintéséhez, kérem, kattintson ide!)

Ezennel a fent részletezett feltételekkel megrendelem az általam bejelölt cikkeket.


Maradok tisztelettel szolgálatában:

 
    Schlingloff Sándor
Marketing MEGOLDÁSOK

ui.: Amennyiben bármilyen problémája adódik a megrendelés során, a Gyakran Ismételt Kérdések oldalakon segítséget talál, vagy ha szeretné, bátran írjon vevőszolgálatunknak: Kapcsolat oldalunkon vagy hívja munkaidőben a következő telefonszámot +36/70/5417107. Örömmel állunk a rendelkezésére.

Az ablak bezárása!