bezár X
 


5. Automatizálás és Optimalizálás az első lépésektől!

Automatizálás, Tesztelés, Közvéleménykutatás és Monitorozás.
Az egyetlen lehetőség az optimális eredményességre és arra, hogy
Önnek egyszerre pénze és ideje is lehessen.


Lehet, hogy az Ön egész üzleti koncepciója életképtelen abban a formában ahogy most üzemelteti. Lehet, hogy nem kell a nulláról kezdenie, de igenis lehet, hogy meg kell változtatnia a módot ahogy a piacot megközelíti, a kínálat pozicionálását. Lehet, hogy nem azok a vevői akikhez eddig beszélt, lehet, hogy nem azért veszik, vagy vennék meg az Ön termékét, amiért eddig gondolta és amiről Ön eddig természetesen, de célt tévesztve beszélt... stb.

Igenis lehet, hogy annak érdekében, hogy az eddig befektetett munkája meghozza a gyümölcsét, Önnek át kell alakítania néhány igen alapvető dolgot az üzletében és/vagy a kommunikációjában.
A legtöbben nem is értik ennek a jelentőségét. Ha egy üzlet nem működik elsőre, akkor többnyire vakon, ezzel azzal még megpróbálkozva, vergődnek egy ideig és azután egyszerűen feladják. "Ez nem jött be!" - felkiáltással, elvesztegetett évekkel és milliókkal.

Olyan ez, mint ha egy 100 millió Dolláros utasszállító repülőt miután a gyárban elkészült, azonnal a roncstelepre szállítanának, mert néhány alapvető hibát találtak rajta, amitől veszélyeztetve lenne a biztonságos repülés.

Mire Ön mondhatná, hogy: De hát ilyen nem fordulhat elő. Egy 100 milliós repülőnek illik tökéletesnek lennie. Ilyen nincs!

A valóság viszont az, hogy igenis van ilyen. Sőt, a nagy repülőgépgyárak tudatosan beterveznek egy hosszabb tesztidőszakot, amin MINDEN általuk legyártott repülőnek át kell esnie. Ez alatt az időszak alatt beállításokat, de nem ritkán jelentős alkatrészek, vagy egész rendszerek cseréjét is elvégzik, mert azok egyszerűen nem működtek megfelelően.
Teljesen normális, hogy hosszú heteket, akár hónapokat is eltöltenek egy repülő optimalizálásával.

Egy vállalkozás esetében ennek az optimalizálási munkának ugyanilyen természetesnek kellene lennie. Nem csupán a rosszul, vagy egyáltalán nem működő üzletek, de MINDEN üzlet esetében. Miért? A realizált eredményben mutatkozó, sokszor hihetetlen különbségek miatt. Önnek még egy jól működő vállalkozással is megtöbbszöröződhet a bevétele. Ne feledje, ez nem hagyományos offline piac. Ez az Internet. Ha Önnek van 500 látogatója naponta és ezzel egy üzletet tud megkötni, akkor egy olyan módosítással, ami a vásárlási arányt 500/1-ről felviszi 150/1-re akkor Ön több mint megháromszorozta a bevételeit. Érti, hogy mire gondolok?

Ha Ön rájön arra, hogy a meglévő ügyfélkörének van egy sürgős és kielégítetlen igénye, lehet hogy könnyedén létrehozhatja, vagy beszerezheti arra a megfelelő megoldást. Felajánlhatja nekik és ezzel mindössze néhány nap, vagy hét munkával egy kisebb vagyont kereshet. A kérdés az, hogy honnan tudná, hogy milyen igényei vannak az ügyfeleinek.

Lehet, hogy az Ön hirdetései igenis nyereségesek. Lehet, hogy úgy érzi, minden jól megy, és ez igaz is. Mi van viszont akkor, ha egyszer csak ugyanaz a hirdetés már nem húz annyira, ha a piac egysze-rűen csak nem regál többé? Hogyan deríti ki, hogy mivel szólíthatná meg őket ismét hatékonyan?
Vagy nézzük azt az esetet, hogy Ön futtat egy hirdetést, miközben ugyanazon a pénzen futtathatna másikat, ami kétszer akkora bevételt hoz Önnek. 200%-os bevételnövekedés. 5 milliós bevétel helyett 10 milliós.

Hogyan találhatja meg az optimális rendszert? A megfelelő koncepciót, a megfelelő szavakat, a megfelelő árat... stb.

Erről szólnak a következő fejezetek.

Arról, hogy az Internet Marketing csak részben talán 1/3-arányban szól weblapokról. Az igazi pénzeket teljes értékesítési rendszerek működtetésével keresik, amelyek többnyire az érdeklődők adatainak a megszerzésén, levelezésen, az értékesített termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos oktatásán és képzésén, az ügyfélszolgálaton, a rendelési rendszeren, a folyamatos VIP ügyfélstátuszon keresztüli kapcsolattartásig és újbóli értékesítésekig tart.

Arról van szó, hogy az Internet Marketing csak nagy számokkal, megfelelő (többnyire sok) kommunikációval és egy hosszabb döntéshozatali és vásárlási szakon keresztül működik igazán nyereségesen.

Ön egy év múlva a jövedelmének közel a felét az addig megszerzett ügyfelekkel, illetve elsősorban az addigi érdeklődőkkel, az akkorra már megkötött üzletekből fogja szerezni. Olyan ügyfelekkel fog üzletelni, akik egy éve jártak az Ön weboldalán és Ön nem feledkezett meg róluk. És mivel Ön nem feledkezett meg róluk, Ők sem tudtak megfeledkezni Önről.

Hány ügyfél? Sok száz!
Hány érdeklődő? Sok ezer!

Itt a kérdésem: Hogyan fogja Ön megoldani azt a személyre szabott kommunikációigényt, amit egy ekkora tömeg felé való értékesítés megkövetel?

Hogy mi ez a kommunikációs igény?

Engedje meg, hogy feltegyek néhány kérdést. Egy hagyományos, mindenfajta kiegészítő rendszer nélkül működő weblap esetében:

  • Honnan fogja tudni, hogy egyáltalán jártak e az Ön weboldalán?
  • Honnan fogja tudni, hogy mit néztek meg és mit nem, azaz, hogy mi az, ami érdekli az embereket és mi az, ami nem?
  • Honnan fogja tudni, hogy az érdeklődés hiánya vagy csak egy rossz értékesítési folyamat miatt NEM vásárolnak Öntől?
  • Honnan fogja tudni, hogy azok közül, akik jártak az Ön oldalán kik érdeklődnek? Kik azok, akiket megérné külön is kiszolgálni?
  • Hogyan fogja elérni Őket, ezeket a lehetséges vevőket?
  • Hogyan fogja tartani velük a kapcsolatot akár éveken is keresztül úgy, hogy egyrészt szívesen vegyék ezt a kapcsolatot, másrészt, hogy ne kelljen egy sokfős marketing csapatot fizetnie?
  • Hogyan fogja velük úgy tartani a kapcsolatot, hogy ilyen módon valójában egy állandó piacot épít ki?
  • Hogyan fogja elérni az érdeklődőinek az ismerőseit?
  • Ha egy vevő érkezik a weboldalára, hogyan fog Öntől rendelni?
  • Hogyan fog fizetni?
  • Hogyan éri el, hogy miután rendelt fizessen is, akár anélkül hogy már megkapta volna a terméket?
  • Hogyan fog neki újból ajánlatokat tenni?
  • Hogyan fog neki személyre szabott ajánlatot tenni? Nem arra gondolok, hogy néven szólítja, ez a legkevesebb, hanem hogy kizárólag az érdeklődésének megfelelő információt ad neki. Hogyan fogja ezt ötezer érdeklődővel megtenni?
  • Honnan fogja tudni, hogy melyik ajánlata hatékony és melyik nem? Honnan fogja tudni, hogy MIÉRT?
  • Honnan fogja tudni, hogy honnan jönnek a vevői? Hogy hol, melyik weboldalon vagy hírlevélben érdemes hirdetni és hogyan, és hogy hol, és hogyan NEM ÉRDEMES HIRDETNI?
  • Honnan fogja tudni, hogy a reklámra költött pénzének melyik 80% megy egyenesen a szemétbe, és melyik 20%-a hozza be az Ön nyereségét?
  • Hogyan fogja hatékonyan tesztelni, nem csak a teljes online rendszerét, de egyben az offline hirdetéseinek a hatékonyságát is?
  • Honnan fogja tudni, hogy két nagyszerűen hangzó cím közül melyik eredményez kétszerannyi aktivitást. (Lehet, hogy egy nagyszerű cím egy gyenge rendelési folyamat miatt nem tud vásárláshoz vezetni, de a cím akkor is jó.)
  • Honnan fogja tehát tudni, hogy mik a gyenge pontjai az értékesítési folyamatainak?

Ezekre a kérdésekre választ kapni, jelenti a különbséget a középszerűség és a profizmus között. Csak úgy próbálkozva, Ön mindig a túlélésért fog harcolni ahelyett, hogy piacot hódítana.

Ha előbb-utóbb szabadulni akar a munkájától, Önnek RENDSZEREKET kell építenie! Nincs kiút. Önnek muszáj automatizálnia.

Az Internet Marketing kizárólag nagy számokkal működik. Sok látogatóval, sok e-mail címmel, sok regisztrált törzsvevővel és leginkább sok, SOK, SOK információval. Információk tömegével és az azokból nyert statisztikákkal, melyek nélkül Ön nem lesz képes meghozni a megfelelő döntéseket.

A helyzet az, hogy amíg az üzlet kicsi, mármint annyira, hogy még bevételt is csak alig produkál, addig úgy tűnik, mint ha az ember simán győzné maga is, teljesen egyedül a munkát.

A baj csak az, hogy ha nem használja az eddig is felsorolt az Internet Marketingben nagyon is alapvető módszereket, akkor lehet hogy az üzlete kicsi is marad.

Ha pedig nem marad kicsi, mert Ön valamilyen szenzációs piacot talált magának, a kocka akkor fordul, amikor a próbálkozásból tényleg vállalkozás lesz, és a dolgok elkezdenek egy kicsit jobban menni.

 
1,5 perc / 345 K

 

EGY JÓ HÍR:
Megfelelő rendszerszemlélet mellett, megfelelő szoftverek használatával automatizálva az üzleti folyamatait, mindezeket a kérdéseket játszi könnyedséggel megválaszolhatja, vagy megválaszoltathatja. Ön egyszerű, felhasználóbarát rendszerek alkalmazásával egy közép vagy nagyvállalkozás online kommunikációját is elvégezheti EGYEDÜL, vagy ha úgy tetszik, minimális költségen elvégeztetheti szakemberekkel.

Akárhogy is, Önnek rendszereket kell építenie, és automatizálnia kell azokat. Vagy így, vagy úgy, de meg kell tennie.

Ez azt jelenti, hogy Ön nem vállalkozhat az Interneten anélkül, hogy ezt megtenné?
Nem, nem ezt jelenti.
Azt viszont biztosan, hogy ezek nélkül Önnek soha nem lehet egy nagyon kis vállalkozásnál nagyobb üzlete az Interneten. Azután a legjobb esetben napi 14 órát fog dolgozni egy mindössze elfogadható, elégséges jövedelemért.

Ideje és pénze egyszerre csak rendszerszemlélet és automatizálás révén lehet, úgy viszont akár egy egyszemélyes vállalkozással is.

Mindezekért a "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" - eBook nem csak részletesen foglalkozik ezzel a kérdéskörrel, mint ahogy már többször is említetem, de egyben tartalmaz egy teljes szoftvercsomagot is, mégpedig Önnek DÍJTALANUL.

Ez ugyanaz a rendszer, amit én magam is használok!
Mivel a szoftver tulajdonosa és az üzemeltetője kedves barátaim, továbbá marketing-tanácsadóként szervesen résztvettem a rendszer kidolgozásában (úgyhogy a rendszer garantáltan PONT az, amire Önnek szüksége van) egy rendkívül kedvező megállapodást tudtam kieszközölni az Ön érdekében. Annak fejében, hogy én az Ő ügyfeleik számára díjtalanul a rendelkezésre bocsátom a "Professzionális Online Marketing, lépésről lépésre!" - eBook ötödik, automatizálással kapcsolatos kötetét, Ők az én ügyfeleimnek, pedig hozzáférhetővé teszik a teljes szoftvercsomagjukat. Na, mit szól ehhez?

A használata rendkívül egyszerű. A böngésző alapú szoftver, könnyen áttekinthető felületekkel, egyszerűsített és részletes, valós idejű elemzésekkel világítja át weboldalának értékesítési folyamatait és látogatottságát, működteti a teljes marketing levelezését, bonyolítja a rendelések felvételét, visszaigazolását és... gyakorlatilag megválaszolja és megoldja az ÖSSZES fent említett kérdést és automatizálja a teljes vállalkozását. Önnek mindössze regisztrálnia kell a weboldalukon, és azonnal használatba veheti a csomag összes szolgáltatását! Ha igényli, szakembereik teljes online marketing rendszerének felállításában, felfuttatásában és üzemeltetésében is rendelkezésére állnak.

Kérem, gondolkozzon el ezen és készüljön föl arra, hogy amit csak lehet rögtön az indulásnál automatizálni fog. Legkésőbb fél év múlva áldani fogja magát ezért a bölcsességéért. Megnyugtatásként mondom, hogy a könyv ötödik kötete teljes elméleti és gyakorlati megoldást ad Önnek az automatizálás kérdésére.

Az ablak bezárása és visszatérés a főoldalra!