bezár X
 


4. A látogatottság növelése.

Az Internet Marketing nagy számok nélkül lehetetlen.



Az Online üzlet olyan, mint egy pumpás kút. Ahhoz, hogy elkezdjen működni, kell bele egy vödör víz. Amíg nincs benne a vödör víz, addig hiába nyomkodjuk a pumpa karját, nem húz vizet. Önnek, miután túl van az első három lépésen, bele kell mernie azt a vödör vizet a kútba, ahhoz hogy a már beletett automatizmusok, öngerjesztő folyamatok és profitnövelő módszerek elkezdjenek valódi nyereséget produkálni. Önnek vagy a saját idejét és energiáját, vagy a pénzét kell befektetnie. Önnek fel kell tornásznia az üzletét 100-1000 látogatóig naponta, ahhoz hogy a folyamatok kiszámíthatóan működni kezdjenek. (Azért ilyen tág a határ, mert vannak szűk piacok, ahol napi 100 látogató igen jelentős eredménynek számít és igen jó pénzt hozhat.)

Nem tudom ennek a pontnak eléggé hangsúlyozni a jelentőségét. Valójában ahhoz, hogy Ön pénzt kereshessen minden eddigi csak előfeltétel volt. A munka és feladat 80% ez: Látogatók ezreit vonzani a weboldalára!

Olyan módszerek és eszközök állnak itt a rendelkezésére, mint:

  -Keresők, avagy, hogyan kerülhet az Ön oldala a legfontosabb keresőszavakra az első 10 találat közé.
  -Link marketing, avagy Önnek stratégiai partnereket kell találnia.
  -Affiliate marketing, a leghatékonyabb módszer arra, hogy más oldalak látogatóit a saját weboldalára terelje.
  -Viral marketing, avagy az Ön vevője a legjobb és legolcsóbb reklám.
  -Hírlevél marketing. 10 vállalkozóból 9 félreértelmezi a jelentőségét.
  -eMail marketing.
  -Szolgáltatás marketing, avagy aki ad az mind kap.
  -Szoftver marketing, ha Ön segít nekem, én segítek Önnek.
  -eBook marketing, egy bámulatos módja annak, ahogy Ön piacra viheti az üzenetét.
  -Virtuális piacterek, avagy egy lépésben piacra kerülni.
  -Webworking, az online piacépítés lehetőségei.
  -Kombinációk, avagy nincs egyedül üdvözítő megoldás.
  -Egyéb... még sok, sok egyéb.

Ebben a részben a sok- sok lehetőség közül megmutatom Önnek azokat, amiket a legegyszerűbb (és költségkímélőbb) használni, és aminek a révén a lehető legrövidebb idő alatt a legnagyobb eredményt érheti el.

Egyet a lehetőségek közül említsünk meg most is részletesebben:


Linkmarketing, avagy az egyetlen olyan online markering módszer, amely eredményessége csak Öntől függ, amely által a hozott látogatószám növekedésének NINCS felső határa és ami a munkát elvégezve, folyamatos szinte állandó látogatottságot produkál.

A linkmarketing semmi egyébről nem szól, mint arról, hogy más weboldalak tulajdonosai felteszik a saját oldalukra az Ön hivatkozását, és így a látogatottságuknak egy részét megosztják Önnel. Megfelelő érdekeltségek mellett, egy hivatkozás elhelyezése tipikus győztes-győztes kapcsolat, amelyből mindkét félnek jelentős előnye származik.

Éppen ezért ezt tartom, nem csupán a leghatékonyabb, de egyben a legkönnyebb és legélvezetesebb marketing módszerek egyikének. Az egyetlen hátulütője az, hogy ha rosszul csinálja, akkor egyszerűen nem működik.

Hogyan hirdethetik egymást, illetve milyen módokon jelenhet meg Ön partnerei weboldalán?

- Hirdetésekkel - banner / címlink / lead
- Kihelyezett cikkekkel
- Kihelyezett Hírlevél jelentkezési lehetőséggel - A módszer hihetetlen előnye az, hogy szinte MINDEN lehetséges érdeklődőt learat a hirdetési oldalról és a végén jóval több hírlevél jelentkezőt produkál Önnek (ami a legértékesebb eredmény - 5-10% vásárlási arány), mint ahány egyszerű átkattintást (0,2-1% vásárlási arány) egy hagyományos hirdetés valaha produkálhatna bármilyen más esetben.
- Az Affiliate Marketing ( Viszonteladói rendszer ) mint a linkmarketing leghatékonyabb módja!

 
3,5 perc / 830 K

 



Népszerűsítés az Automatizált LTP Megszólító Rendszer segítségével - avagy a leghatékonyabb linkmarketing technika, egy erőteljes viral hatással

Azzal a módszerrel, amit mutatok, egy olyan eredményt, amit hagyományos esetben három hónap alatt érne el, MOST elérhet kevesebb mint egyetlen hónap alatt.

Nemcsak sokkal hatékonyabban dolgozhat, de ráadásban egy olyan módon automatizálhatja a teendőket, hogy egy ponton beindulhat egy öngerjesztő folyamat, aminek az eredményeként szinte korlátlan számú bejövő hivatkozása is lehet.

A módszer így hangzik: Csinálja ugyanazt, amit mi!

A rendelkezésére bocsátjuk ugyanazt a Linkcsere Támogatási Programot, hogy megszólíthassa vele a SAJÁT linkpartnereit.

 
1,5 perc / 360 K



Hogyan működik a LTP Megszólító Rendszer?


A módszer így hangzik: Használja DÍJTALANUL ugyanazokat az eszközöket, amiket mi is!!! A rendelkezésére bocsátok egy automatizált megszólító rendszert, hogy szabadon megszólíthassa vele a SAJÁT jelöltjeit.

Még egyszer az alapgondolat, amely nagyon egyszerű:

0. 100%-ban a mi költségünkre szólíthat meg lehetséges partnereket. Hisz a rendszer a mi marketing szoftverek fiókunkból küldi a leveleket és azokat mi fizetjük ki Ön helyett.

1. Ön profi, előre megírt leveleket használhat, amelyeket néhány adat behelyettesítésével gyorsan és könnyedén személyre szabhat.

2. Ön szabadon használhatja a szoftverünket, amely automatizáltan elküld 3-3 megfelelő emlékeztető levelet az Ön jelöltjeinek egészen addig, amíg vissza nem jelez az Ön megkeresésére. Tehát a potenciális hirdető, illetve linkcsere partnereinek nem kézzel, azaz a saját otthoni levelezőprogramjával küldi el az ajánlatait, hanem egy nagyon egyszerű felületen keresztül mintegy "megcímzi" az előre megírt, profi leveleket és ezzel egyben adatbázisba is rögzíti a saját és jelöltjei legfontosabb adatait. Ebből az adatbázisból a szoftver később automatikusan küldi a további emlékeztető leveleket.

Ez kettős előnyt jelent Önnek:

  • Egyfelől nagyon gyorsan, mindössze néhány perc alatt személyre szabott leveleket küldhet. Ez azt jelenti, hogy naponta akár százas nagyságrendben is megszólíthat lehetséges partnereket.
  • Másfelől, miután Ön felvitt valakit az adatbázisba a MarketingSzoftverek MailMaster rendszere végzi Ön helyett a munka nagyját. A jelöltek számától függetlenül, akár több száznak pontosan időzítve küldi a megfelelő leveleket. Ön az adatokat egy külön erre a célra létrehozott formon keresztül viheti fel, illetve egy hasonlón keresztül, a visszajelzéseknek megfelelően módosíthatja a jelöltek státuszát. A szoftver a beállításnak megfelelően küld, vagy nem küld nekik levelet. (Ezt később részletesen kifejtem.)


Egy FONTOS Számítás!


Amennyiben Ön egy-egy jelöltnek mindössze egy-egy levelet küld el, kevesebb mint 5%-os válaszadásra számíthat. 20 megszólításból 1 válasz. Ez nagyon alacsony arány. Ahhoz, hogy Ön ennél jóval magasabb hatékonysággal dolgozhasson NEM ELÉG egy jelöltnek egy levelet írnia. Késznek kell lennie 2-3, egyes esetekben akár négy levelet is írnia egyetlen jelöltnek, míg az végre válaszol az Ön megkeresésére. Ez az a feladat a linkmarketing esetében, amin a legtöbben - mivel túl munkaigényes - elvéreznek.

Önnek tehát nemcsak egy JÓ ajánlattal kell bírnia, de tudnia kell azt is, hogy mit írjon és szinte muszáj automatizálnia is a levelezését. Az utóbbi kettő az amiben az LTP rendszer segít Önnek.

Az ablak bezárása és visszatérés a főoldalra!